10 Mart 2013 Pazar

Metin Serezli Vefat Etti :(

Evet, 2013 yılı varlığını ölümlerle hatırlatacak gibi.
13 rakamının uğursuzluğundan mıdır nedir diyeceğim ama batıl inanca girecek diye susuyorum.
Bir dönemin insanları yavaş yavaş aramızdan çekiliyor ve böylece bir dönem kapanıyor gibi.
Bugün de Metin Serezli, yaşamını yitirdi.
Duyduğum ölümler arasında içimi en acıtanlardan biri oldu.
Rahmetliyi severdim ve izlerken keyif alırdım.
Bende iyi bir insan, iyi bir eş, iyi bir baba olduğu duygusu uyandırmıştır hep.
Sanırım bunda sürekli gülümsemesinin ve beyefendi tavırlarının ve konuşma üslubunun güzelliğinin de payı vardı.

Yahu bu adam sevilmez mi???

                                                  


Eşi Nevra Serezli' nin de sürekli gülümseyen ve kendine güvenen bir kadın olması, beraber TV' de verdikleri demeçler vs. mutlu bir aile olduklarını düşündürtmüştür bana.
                                                    


Ve tabi oğulları Murat Serezli de bu mutlu, dengeli aile ortamından yetişen sempatik, başarılı, öz güven sahibi bir evlat olarak Türk milletine ve bana kendini sevdirdi. Kerata gerçekten hoş, sempatik, kaliteli.



 Bu kare kuvvetle muhtemel Ayşecik filminde çekildi. O filmi defalarca izlemişliğim ve kendimce hayaller kurmuşluğum çoktur. Filmde, saçma bir gururdan ötürü sevdiği kadınla yolu ayrılan bir doktoru canlandırıyordu.

Heyt be! Gençliğine bak! Yabancı artizler halt etmiş yanında!

ALLAH(C.C.) RAHMET EYLESİN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: