3 Mart 2013 Pazar

KELEBEĞİN RÜYASI FİLMİ



Gittim, gördüm, izledim.
Filmin çekim kalitesi bol övgüyü hak ediyor.
Dönem filmlerini konu alan Amerikan filmleri gibi olmuş görüntüler, kareler, ışıklar.
Öyle ki film, bizim Zonguldakımız' da değil de Amerika' nın kömür çıkarılan bir maden kasabasında çekiliyor gibiydi.

Filmin konu alındığı iki şairin atışmalarındaki ince espriler çok hoşuma gitti.

İki delikanlının naifliği, aşkı çok zarifti.

Kıvanç Tatlıtuğ her zamanki gibi yaktı geçti.
Hem yakışıklılığyla hem oyunculuğuyla.
Mert Fırat zaten esmerler içinde bir yakışıklı ;)
Belçim Bilgin ise, tamam anladık hoş hatunsun ama nedir o alttan alttan bakışlar. Hep aynı tarz bakıyor. Beni sıkıyor o bakışları ve hiç doğal bulmuyorum.

Filmde bolca ağladım.
İmkan bulsaydım gürül gürül, horul horul ağlayacaktım.

Acı olmasın ya, ayrılık olmasın.


Filmin resmi tanıtım videosu:



Sizin için seçtiğim ikincisi:




Ve bir kaç kare:










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: