10 Mart 2013 Pazar

Yine Hafta sonu Yine Köy Yine Fotoğraf

Ee hafta sonu gelir de, Özkan Ailesi Köye gitmeden olur mu?
Olmaaaazzzzz!..
Demirbaş olarak da Ayşegül tabi.
Annemin bana dediği üzre: '' Ben de sana yapıştım'' :)
Eşantiyon olarak bir adet abla, bir adet kardeş, bir adet abi ve köyün, ailemizin şenliği bir kaç adet yeğen :)
Kardeşimin izin günü ayda yılda bir hafta sonuna denk gelince iki günümüz de cümbür cemaat geçti,
ve tahmin edeceğiniz üzere çok çok çok güzel bir hafta sonu oldu.
Bi kaç ufak kaza atlattık bu arada. Bunu da nazara yorduk. Evet direk söylüyorum, nazarın dibiydi hem de!
Nazar değen mevzu, yukarıda sözünü ettiğim, ''ailecek bir şeyler yapma'' mevzusuydu.
Biz ''koloni'' gibi yaşayan bir aileyiz. Bir yere mi gidilecek, bir iş mi yapılacak, birinin sıkıntısı mı var, birinin sırrı mı var, herkesin anında haberi olur ve her şey beraber yapılır.
Mesela, ''Baba Evi''nde yaşayan kişiler olan annem, kardeşim ve ben, çok nadir bir yere yalnız üçümüz gideriz. Çünkü giderken yanımıza mutlaka ablam, abim veya yeğenlerimden bazılarını veya hepsini alırız.
Yapamayız yani ayrı-gayrı. Dur başımı dinleyeyim, sessiz-sakin vakit geçireyim durumları olmaz bizde.
Ve gittiğimiz yere şenliğimizi, sesimizi, şakalarımızı da götürürüz. O mekan bizimmiş gibi davranırız. 
Kalabalığız ya, bize kimse bi şey diyemez ;)
Hah işte dün de bugün de böyle bir coşku, harala gürele içindeydik.
Dün gittiğimiz mekanın yanındaki dükkandan alışveriş yaparken, oranın sahibi ''Siz ne güzel bi ailesiniz ya; dört kardeş ve bir sürü çocuk bir arada, başınızda da bu teyze. Çok neşelisiniz. Size hiç bir şey olmaz!'' dedi. Ama oldu.
Bu cümlenin üzerinden sayılı dakika geçmişti ki arabamızın kapısı yanağımda patladı! Nasıl bir beyin sarsıntısı ve akabinde baş ağrısı geçirdim anlatamam.
Sonracıma eve geldik. O satıcıdan aldığımız cam eşyalardan biri pat diye düşüp kırıldı.
Vardır bi hayır dedik.
Nihayetinde ablamın yaptığı tatlı, soğumak üzerine konulduğu buzdolabından şappadanak düşüp borcam tuzlabuz olup; tatlı, mutfağın yarısına dağılınca Allahtan yol boyunca başımıza bişey gelmedi dedik.
Nazarı-gözü böyle geçiştirdik ve hafta sonunu tamamladık.
Bir sürü fotoğraf çektim.
Sizinle paylaşmayı çok seviyorum!


   nasıl bir güzelliktir bu, saklı kalmış bir köşede?..


  su dallara yürüyor, bahar geliyor, farkında mısınız?



       yaşayamayanları imrendirmek istemem ama, güzel bi memleketteyim yahu!


      vazgeçilmezim!


           sevgi pıtırcıkları, bir araya toplanmışlar.


         Rahmetli anneannemin-dedemin evi



        o evin ''tarihi kalıntı'' benzeri kapısı



          oşşşşş ben şeni yeyim yeyim!



            bütün kızlar toplandık toplandık toplandık!!!



burada üç kız kardeş var:



  ''vazgeçilmezim!'' demiş miydim???



          tepemin manzarası:



    gün, geceye döner yüzünü:


nasıl, iyi yapmış mıyım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: