15 Nisan 2013 Pazartesi

''JUDY ve UZUN BACAKLI BABAAAA'' ! :)



İzleyeniniz var mı Judy ve Uzun Bacaklı Baba çizgi filmini?
Şu an ben müthiş duygusal, heyecanlı ve kaybettiği çok değerli bir şeyini bulmuş bir çocuk gibi mutluyum!
Çok severdim bu çizgi filmi! Merakla beklerdim her bölümünü. İlgiyle izlerdim.
Çocukluğumun şekillenmesinde, kurduğum hayallerde Judy ve Uzun Bacaklı Baba' nın etkisi çok büyüktür!
Judy' nin çalışkanlığı, fakir ama disiplinli oluşu, hayatına sahip çıkışı, prensipleri, sadece yatak-çalışma masası-tahta sandalye-tek defter ve kaleminden oluşan odası ve eşyalarıyla başarılı-düzenli bir hayat sürmesi beni çok etkilemişti.
Judy' ye sahip çıkan, hiç tanımadığı Uzun Bacaklı Baba da gözümde hep, her zaman yardıma hazır ama yaptıklarını da göze sokmayan, gizemli beyaz atlı prens olarak şekillenmiştir.
İmrenmiştim Judy' nin hayatına ve destekçisine.

Çizgi film, kitaptan alıntıymış. Yazarı Jean Webster imiş ve asıl adı ''Daddy Long Legs'' imiş.

Ve ''Judy ve Uzun Bacaklı Baba''yı tekrar kısaca izlemek isteyenler veya merak edenler de aşağıdaki 2 videoyu izleyebilirler:

şarkının adı ''What Hurts The Most''. Beğendim.


           

7 yorum:

  1. evet karaktere dair aklımda kalanlar senin kadar olmasada düşünmüşümdür hatırlayan var mı diye severdim bende...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hep merak ederdim uzun bacaklı baba kim diye meğer judy ye burs yardımı yapan gizemli genç imis

      Sil
  2. Yıllardır bu filmi arıyorum ve buldum nihayet ama türkçe deyil malesef...Çocukluğum hayallerim...

    YanıtlaSil
  3. Anime Türk Watashi no Ashinaga Ojisan yazarsan altyazılı izleyebilirsin

    YanıtlaSil
  4. Bu çizgi flimi cocukken cok severek izlerdim

    YanıtlaSil
  5. Okadar severek izlemiştimki bu çizgi diziyi ozamanlar orta ikinci sınıfa gidiyordum şimdi olsa yine izlerdim beni on üç yaşıma geri götürdü 😢cudiyi kendime benzetiyordum hep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aralık 2023 mü? yani 2 ay öncesi mi? yani hala bloguma giren, okuyan, yorum yapan mı var? :) ay çok mutlu oldum :)))) teşekkür ederim :)

      Sil

Gelsin Yorumlar: