2 Mart 2013 Cumartesi

Yeni Bir Ay, Yeni Bir Kitap

Mart ayı güzel başlasın ve devam etsin diye temennide bulunmuştum.
Öyle de oluyor çok şükür ;)
Bolca yazacak konu, malzeme, kişi, haber birikti elimde.
Dün gece bitirdiğim ''Şeytan Yemini''nden sonra bugüne Sarah Jio' nun ''Mart Menekşeleri'' ile başladım.
Kafam o kadar dolu ve yoğundu ki kitabın adı ile başladığımız ay' ın adının aynı olduğunu görmem şu an'a tekabül etti.
Bunu da nasıl anladım biliyo musunuz?
Kitabın iç sayfasında yazan
''Nehir kenarları bahsederler ya hani Mart sularından,
  Bütün kırgınlıkların sonu, kalbindeki sevinçtir bu.''
                                            -Antonio Carlos Jobim' in ''Mart Suları'' adlı şarkısından-

satırlarını görünce ''Aaa ne tesadüf, Mart ayına girerken elime aldığım kitapta Mart ayı ile ilgili dizeler var'' dedim. Sonra bugün çektiğim aşağıdaki fotoğrafa göz atınca ''Ayyy kitabın adı zaten Mart Menekşeleri Ayşe!'' dedim :)
[ Bazen insan gözünün önündeki görmez, algılayamaz, algıladığını sanır ama yanılır ya o hesap işte. Halbuki ne hevesle aldım bu kitabı fuardan ve ne hevesle okumaya başladım. Artık daha bilinçliyim!!! :P]
Kısacası, severim böyle denk gelme olaylarını.



Hadi bana iyi okumalar, size bol keyifler.

*Yeni yazılarım hemen bu akşam, olmadı bu gece, en kötü ihtimalle yarın huzurlarınızda olacak :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: