17 Mart 2013 Pazar

Pazar Pazar Bu Haldey(d)im....

yorgunum pıtırcık,
bu, 'felsefik' bir yorgunluk değil
bildiğin yorgunum yahu!
derin bi anlam arama
tamamen fiziki bir yorgunluk.
sebep, işimde yumurtanın dayandığı dönemlerden birine daha girmiş olmamız.
mesela bugün pazar di mi?
özel sektörde c.tesileri çalışıyor olsam bile pazar günü tatil yapmalıyım, di mi?
ama ben bugün de çalıştım!
akşam 18:30' a kadar.
hayır yani pazar akşamı 18:30' u gözünde büyütme,
''ay yazık kızaaaa'' deme,
bugünümü de arayacağımı biliyorum.
mecazi anlamda değil, bizatihi kendi-gerçek- anlamında!
7 gündür kesintisiz, speedy gonzales temposunda çalışıyorum.
buna 7 gün+1 gün de eklenecek ve rölantiye alacağız, (inşallah).
ölmez de sağ kalırsam yani.
çünkü, bu yoğunluk sadece yorgunluk yaratmakla kalmıyor,
''benim naçiz vücudum elbet bir gün hasta olacaktır'' gerçeğiyle beni yüzleştiriyor.
eve geldiğimden beri yatıyorum.
kamyon çarpmış gibi her yerim sızım sızım sızlıyor,
özellikle de eklem yerlerim zonkluyor.
iki ilaç,
bir limon,
iki limonata,
gün boyunca korunma yöntemlerimdi.
yarına Allah kerim.

bak bunlar ctesi günü masamın ve olay mahallinin fotoğrafları:







aşağıdaki fotoğraflar ise bugüne ait:



klasör sayım gayet iç açıcı, di mi?
abartıyor muymuşum şimdi sen söyle...


2 yorum:

  1. diyecek laf yok
    kolay gelsin :)
    takibe başlıyorum şimdi
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoğunluğum arasında renk oldun, teşekkürler :)
      sevgiler benden!

      Sil

Gelsin Yorumlar: