3 Mart 2013 Pazar

Müslüm Gürses Vefat Etti.



Müslüm Gürses bugün itibariyle 2013 yılında hayatını kaybedenler arasına girdi. Allah rahmet eylesin.

''Müslüm Gürses ve Erbain Çıkarmak'' yazımda da dediğim gibi, ciddi sağlık sorunları yaşamasına ve hastanede sürekli gözetim altında tutulması zorunluluğu olmasına rağmen, Erbain Dönemini atlattığı için 2013 senesini sağ çıkaracağını düşünüyordum. Takdir-i İlahi...

Çok meşakkatli bir hayatı olmuş. Arabesk müzik yapmış olması gayet doğal olmuş yani.

Ne yalan söyleyeyim gençliğinde kendisini sevmezdim de beğenmezdim de. Lakin ne zaman pop müzik sanatçılarının şarkılarını kendi tarzında seslendirdi içim ısındı kendisine. Reklam filmlerinde de rol alıp; yaşlılık halleri de tonton olunca  ''ne şekermiş bu adam ya'' dedim.

Neyse, artık Müslüm Gürses' in arkasından edilecek en yararlı laflar ''Allah rahmet eylesin'' demek ve dua okumak olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: