1 Mayıs 2013 Çarşamba

Hoş Geldin Ya Şehr-i Mayıs!


Bahar Nezdinde Mayıs Ayına 

''Hoş Geldin!'' Diyorum :)


Hangi insan eli böyle güzellikler yapabilir???



Gelin gibiler...



Ben ve Gölgem



 Bayan Mrrrrrr Miyavvvvvvv



Şu sarı rengin güzelliğine bakın!..



Bayan Mrrrrrr Miyavvvvvvv, tembellikte...




Bu ''an'' için Rabbime binlerce kez hamd olsun!
Çok sevdim bu fotoğrafı çok!!!




Yeğenlerimin kendi elleriyle hazırladıkları yaş pasta :)





Ve o yaş pastadaki mumları üfleme şerefine layık görülen ben! :D




oy oy oy,
güzelliklere bakın.




yeğenim üflemeden az evvel



yeğenim üflerken



yeğenimin nefesinin sonları



Parla Güneş parla!



söylenecek söz bırakmıyor ki...



mini mini güzellikler...




Çok gülüyorum bu fotoya! :D :D :D
Keyif onlarda anasını satiyim! :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: