10 Mayıs 2013 Cuma

Günlerden Cuma Olsun, Gönlüme Huzur Dolsun :)


Selamlar Olsun Hepinizeee!! :) :) :)

Elhamdülillah bir Cuma günü daha beraberiz!

Ben, Perşembe gününden başlıyorum Cuma günü için heyecan duymaya! :) :)

Güzel bir gün, verimli bir gün, hayırlı bir gün, Kutsal mekanlarımızın, camilerimizin haftanın diğer günlerinden daha çok dolup taştığı bir gün, dillerdeki duaların arttığı bir gün, 5 vakit ezanına fazladan bir ezanın eklendiği bir gün, hayır duası istemelerin, hayır duası etmelerin ve bu vesileyle de insanların birbirlerini aramalarının arttığı bir gün.

Benim açımdan ise merakla ve heyecanla Cuma mesajı beklediğim bir gün. Özellikle Cuma günleri beni hatırlayan iki arkadaşım var. Öğlen 12 olunca vakit mutlaka cep telefonu mesajları gelir. Acaba bu kez hangi konuyla ilgili, nasıl bir dua, nasıl bir mesaj yollayacaklar diye kulağım telefonun mesaj sesinde olur. Onlardan mesaj gelir gelmez aynı mesajı hemen, Cuma' nın kıymetini bildiğini düşündüğüm, aynı dua ile dilimizin dönmesini, gönlümüzün ferahlamasını istediğim sevdiklerime iletirim.

Böyle bir döngü oluşur Cuma günü ben ve sevdiklerim arasında.
Elhamdülillah ki birbirlerimize hayır duaları ederiz ve yüreğimize su serpilir. Çünkü bizi bu kadar çok seven insanlar vardır etrafımızda ve kendimizden ziyade birbirimiz için dua ederken daha bi içten cümleler kurarız.

Bir de tabi işin blog boyutu var benim adıma.

Güzel bir fotoğraf veya resim koymak, güzel bir yazı yazmak, güzel bir dua paylaşmak istiyorum her Cuma, sizler ve kendim için.

Benim artık görev addettiğim, bana heyecan ve mutluluk veren bu ''Cuma Kutlamaları'' inşaallah sizlere de iyi geliyor ve sizleri de mutlu ediyordur!! :))

Günün Duası benim acizane seçimimle aşağıdaki olsun mu? ;)

''Denemekten, çabalamaktan yorulup cesaretin kırıldığında bil ki, Allah(C.C.) ne kadar uğraştığını görüyor.

Hayatın durduğunu, zamanın aleyhine işlediğini düşündüğünde bil ki, Allah(C.C.) seni deniyor.

Hayallerin yıkılmış, umudun kalmamış ve kendi kendine neden böyle olduğunu soruyorsan bil ki, Allah(C.C.) cevabını biliyor.

Hiç bir neden yokken içinde tuhaf bir huzur hissettiğinde bil ki, Allah(C.C.) seni seviyor.

Nerede olursan ol, ne düşünürsen düşün, ne yaparsan yap Allah(C.C.) seni görüyor.

Unutma ki Rabbim(C.C.) ihmal değil, sadece imtihan ediyor. ''


CÜMLETEN HAYIRLI CUMALAAAAARRRRRRRR

:)
:)
:)

 ( hüzünlerimi hayra çeviren Allah' ım;
    dilimi duasız, gönlümü sensiz bırakma )

2 yorum:

  1. Hayırlı cumalar. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size de hayırlı cumalar,
      hoş geldiniz :)
      seve seve misafiriniz olurum.

      Sil

Gelsin Yorumlar: