9 Mayıs 2013 Perşembe

***** Kıvançım Tatlıtuğum / Mertim Fıratım *****


ya beğenmeyeyim diyorum
o da senin benim gibi insan diyorum ama olmuyor
yok yok yok!!!!
tv' de gördüğüm an takılı kalıyorum, program-reklam-röportaj-magazin her neyse elimdeki işi bırakıp izliyorum.
bu akşam da aynı şey oldu,
izlemem ben ''kuzey güney'' dizisini
ama kanalları dolaşırken ''aa-haa!'' dedim ve kalakaldım.
neredeyse tv ekranından yanağına dokunacaktım.
anneme:
''ya anne biliyosun beni, ne ergenlik dönemimde ne de başka dönemlerde hayranı olduğum, bu kadar beğendiğim kimse olmadı. ama nasıl bi şey bu ya! Rabbim neler yaratıyor! kaşı gözü yüzü sözü burnu saçı kalemle çizilmiş gibi; övülmüş de yaratılmış gibi! böylesi dünyada yok! kıvaaaaaannnnççççççççç!'' 
dedim.

annem:
''la havle''
dedi.

:)


son zamanlarda ''genç kızların yeni sevgilisi'' statüsünde yer alan bir diğer isim ise aşağıdaki fotoda gördüğünüz üzere Mert Fırat.
beğeniyor muyum? evet.
kıvanç kadar beğeniyor muyum? kategorileri farklı.
kıvanç sarışın etkileyiciliğine sahipse mert de esmer etkileyiciliğine sahip.
ayrıca doğal buluyorum kendisini.
bugüne kadar hem filmlerde hem dizilerde hem de reklamlarda canlandırdığı karakterler ve oynayış şekli, üslubu gereği ve hatta ses tonu açısından daha doğal, daha bizdenmiş gibi geliyor.




pekiiiiii

sizce hangisi daha yakışıklı veya etkileyici?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: