2 Mayıs 2013 Perşembe

Sabah-ı Şerifleriniz Hayır Olsuuunnn :)

Gü Nay Dııııııııın!..
Şimdiiiii evvela aşağıdaki şarkıyı açıyorsunuz:



Sonraaaaa sabahın 6' sında sizler için çektiğim aşağıdaki fotolara bakıyorsunuz.
Evet bu sabah çok erkenciyim; aslında gece hiç uyumadım desem yeridir.
Baktım ki uyku tutmuyor, kalktım sabah 05:30' da yataktan ve kendime kahvaltı hazırladım.
O esnada gün yavaş yavaş doğmaya, güneş ufak ufak kendini göstermeye başladı.
İlk etapta donuktu renkler.
Ama kuşların cıvıltısı o kadar güzel o kadar güzeldi ki!
Ve ayrıca dışarıda çok güzel bir sabah esintisi kokusu vardı.
Sizin şehrinizde durum nedir bilmem ama Trabzon' un kendine has çok güzel bir rayihası vardır.
Akşam vakti ayyuka çıkar bu durum ve insanı mest eder.

İşlerim var; birazdan dışarı çıkacağım.
Ama ondan evvel sizlere mesajımı bırakmak istedim.

Bu dünya güzel, nimetler güzel, ne kadar şükür etsek az.
Sevelim sevilelim, bu dünya kimseye kalmaz ;)


Güneşin ilk ışıkları bu cılız ağaca vurmaya başladı:


Sonra, görece daha büyük olan bu ağacın yaprakları altına bulanmaya başladı:



Anladım ki sabah enerjisiyle kuşlar çok hızlı uçuyorlar! :) Sesleri her yerdeydi ama suretleri tektüktü:



Deniz, süt liman bu sabah:



Yerde rızıklarını arayan güvercinler:



Komşu balkonundaki kırmızının en güzeli çiçekler(bi gün yakalanıcam ama hadi bakalım :))



Güneş kendini yavaş yavaş göstermeye başlıyor:



Deniz gibi gökyüzü de süt liman:



Ben de burdayım diyen bir ağaççık:



Bu da diğer komşuların :)


Aha! Güneş mi o?!


Veeee artık gün tamamen doğmaya hazırdır!


İşte bu tül ve güneş ışıklarının oynaşması görüntüsü her zaman çok hoşuma gitmiştir.


Ben kaçar...

Size Hayırlı Günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: