11 Mayıs 2013 Cumartesi

43 CAN!!!




Bugün Hatay'ın Reyhanlı ilçesinde meydana gelen patlamalarda 43 kişi hayatını kaybetti.
Şimdi sayfalar dolusu yazılsa, saatlerce konuşulsa, milyonlarca kınama mesajı(!) iletilse, ailelerine-sevenlerine baş sağlıkları verilse kime, ne faydası olur???

29'u ağır 100 yaralıdan ise hiç bahsetmiyorum bile!!!

Peki Hatay' daki olayların hesabı kimden sorulacak veya size göre kimden sorulmalı?!

Benim milletim neden böyle!

Ey benim uyumayı da uyutulmayı da çok seven milletim!
Ey benim hazıra konmayı seven milletim!
Ey benim pohpohlamayı da pohpohlanmayı da çok seven milletim!
Ey benim kara kaşa(kömüre), beyaz tene(beyaz eşya) bin takla atan milletim!
Ey benim, okumaktan-araştırmaktan-yazmaktan aciz ve korkan milletim!
Ey benim ''adam sen de!''ci milletim!
Ey benim ''böyle gelmiş böyle gider''ci milletim!

Nolur birazcık düşünsen!
Çok değil ya, biraz; hatta birazcık düşün; nolur!

İlla Kurtuluş Savaşları mı görmen gerekiyor vatanına sahip çıkman için?
İlla kapına dayanılması mı gerekiyor özgür iradeni kullanman için?
İlla kafana vurulması mı gerekiyor ''düşünmek'' denen kıymetin farkına varman için?

İLLA SENDEN, BENDEN, BİZDEN KAYIPLARIN VERİLMESİ Mİ GEREKİYOR BİR ŞEYLERİ GÖRMEN İÇİN?!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: