17 Mayıs 2013 Cuma

(: Dün Mübarek Regaib Kandiliydi, Bugün Mübarek Cuma :)


Selamlar
Sevgiler
Tebessümler
İyi niyet dilekleri benden sizeeeeeee.

Yine ben geldim!
Mübarek Cuma günü ile beraber...

Dün mübarek Regaib Kandili idi.
Ne yazık ki kişisel nedenlerden ötürü yazamadım, kutlayamadım.

Ama dün dündür, bugün bugündür!
Di mi?..

O nedenle dün yazamadığım yazının da enerjisiyle dolu geldim huzurunuza!

Regaib Kandili  münasebetiyle öyle güzel insanlardan öyle güzel mesajlar aldım ki,
Rabbim' e şükrettim.

Eğer ki böylesine güzel, mübarek bir günde hatırlanıyor isem, 
Elhamdülillah az da olsa yaptığım güzel şeyler varmış dedim.
Öyle darda olduğum dakikalarda geldi ki bu mesajlar, ilaç gibi, nokta atışı gibi!

Mübarek Regaib Kandili günü, öyle bir sınava tabii tutuldum ki, insanın ''ham insan'' olup kötü sözlerin alâsını etmek istediği anlar yaşadım ve lakin başta saygıdeğer ablam olmak üzere sevgili dostlarımın kandil kutlamalarıyla ve Rabbim' in de desteğiyle yanlış yapanlarla yanlış yapmadım Elhamdülillah.

O nedenle çok önem veriyorum Cuma Günü Kutlamalarına ve yazılarına.
En darda olduğunuz ''an'', hakikaten tam o ''an'', Rabbim' in aracı kıldığı insanlardan öyle bir dilek-dua-söz-hadis-ayet ulaştırılıyor ki size, gözleriniz dolup gülümsüyorsunuz.

Geçelim bugünün duasına:

Sahabelerden biri Resulullah' a:
''Cenab-ı Hak kime kıyamaz ya Resulullah?'' diye sorar.
Efendimiz(S.A.V.) de ''Allh-u Teala, birbirinin arkasından dua eden kullarıma kıyamam, ikisini de affederim!'' diye buyurdu.
Dualarda olabilmek umuduyla!

HAYIRLI CUMALAR!

(Unutmadan: Hatay Reyhanlı' da yaşanan çok çok çok üzücü olayı unutmayalım ve hayatlarını kaybeden vatandaşlarımız için rahmet dualarımızı, yakınları için ise selamet dileklerimizi tekrarlayalım! Lütfen!)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: