1 Aralık 2012 Cumartesi

MUTLUYUM :)

şu an var yaaaa o kadar mutluyum kiiiiiiii :) Binlerce kez Elhamdülillah desem yetmez.
Fonda yine Loreena McKennitt çalıyor; ağzım kulaklarımda :)
Böyle bir müzik yapmak için 'normal' bir insan olmamak, ayrı bir boyuta geçmek lazım bence.
Aşağıdaki eseri de en bilinenlerinden. Yazımı okurken dinleyin bence.





Aslında şu an çok zor şartlarda yazıyorum. Bilgisayarımın klavyesi kullanım dışı olunca, klavyemin tamiratının uzun süreceği belli olunca ve ben hafta sonu evde bilgisayarsız duramayacağımdan, ofisteki USB girişli klavyeyi aldım eve getirdim :) Ne zor şartlarda sizleri yazılarımdan mahrum bırakmamak için uğraşıyorum, görüyorsunuz değil mi :P 




mutluluğumun nedenlerinden biri de, gerek cep telefonuma gerekse mail kutuma 
-neden bloguma yorum yazmazlar bilmiyorum ama- 
arkadaşlarımın özellikle gelinlik , kayıp gül ve ah mine'l aşk yazılarım için beğenilerini dile getirmeleri oldu.
sevindirik oldum işte :)


malum özel sektördeyiz hele de danışmanız ya, beynimizin çok çalışması lazım. bu nedenle arada tatlı-çikolata-şekerli şeyler atıştırmak zorunda kalıyoruz(!) :) 
bir önceki gün, iş yerimin hemen karşısındaki marketin sahibine, çilekli eti puf satmadığı için büyük hata yaptığını söylemiştim. bu sabah işe giderken annem çantama 3 adet çilekli eti puf atmaz mııı, hem şaşırdım hem de zevkten dört köşe oldum :) demek başka şey dileseymişim de tutacakmış; tüh! :) 




sonracımaaaa; iş yerime komşu evin balkonunda ipe asılan kıpkırmızı acı biberler de hem fotoğraflık hem seyirlik hem de keyiflikti bugün :)



hele ki kaç zamandır Trabzon' dan yüzünü esirgemeyen güneş var. İnsan, güneşin ışıklarını -binalarda dahi olsa- görür de nasıl mutlu olmaz :)


Rabbim, güzelliklerle çevrelesin bizi inşallah! :)

4 yorum:

  1. Loreena McKennitt ben de çok severim. Türkiye'den çok ilham aldığını ve bir kaç şarkısını TR'de yazdığını okumuştum.

    Duaların için de AMİNNN diyorum.
    Mutluluğun, enerjin daim olsun ;)

    YanıtlaSil
  2. AH BU BLOG NELERE KADİR, BAK NELER ÖĞRENİYORUM.
    ÇOK NAZİKSİN; BEN DE SENİN TEMENNİLERİNE TEŞEKKÜR EDİYORUM :)

    YanıtlaSil

Gelsin Yorumlar: