30 Kasım 2012 Cuma

GELİNLİK




Ay Şekerim ne zor şeymiş şu gelinlik bakma-beğenme-beğenmeme-beğenip beğenmeme arasında kalma-beğenme ama pahalı bulma-beğenmeme ama bütçeye uygun olma-sonunda bütün gelinlikleri birbirine benzetme-giydirme çıkarma-fikir beyan etme-vebal altında kalmama- vs vs işleri!..

Bu yollardan geçenler eminim ki yukarıda saydığım maddelere çok daha fazlasını ekleyebilirler.

Peki ben neden gelinlik baktım?
Çünkü ofisimdeki arkadaşım Haziran ayında evleniyor ve kendisine ''gelinlik'' cehenneminden çıkabilmesi için elimden geldiğince yardımcı oluyorum.

Şu an ayaklarım ağrıyor mesela... Hayır yani girdiğimiz de 4 mağazaydı topu topu! Bu rakam pekala daha fazla olabilirdi. Allah, gelin adaylarına yardım etsin!

Bir de şu var tabii. Cebindeki para! En sıradan gelinlikler bile 2.500 TL.den başlıyor! Herhalde terzilik kursuna yazılsam, bitirsem, kumaşını-ipini-malzemesini her haltını ben alsam ve kendim diksem bu kadar masraflı olmaz!

Yani gelinliklerin bu denli pahalı olmasındaki mantık: Almaya mecbursun kardeşim. 2 saat - 3 saat neyse ne, sen bunu giyineceksin pekala. Ay şekerim insan ömründe bir defa yaşıyor bunu, kıyıvereceksin paraya, değer değeeer.

Yazık günah derler, acıyın adama derler, bir defaya mahsus diye insanların 1 aylık-2 aylık maaşlarına sebep olmayın derler. Ama satıcılar tınlar mı? HA YIIRRRRRR!..

Şimdi gelelim bana.

Arkadaşımla gelinliklere bakarken tabii ki ben de bazılarını gözüme kestirdim. Mesela üstteki sade gelinliğe benzeyen bir gelinlik beğendim. Çok sade idi, aynen yukarıdaki gelinlik gibi işlemesiz, taşsızdı amaa arkasından öyle güzel bir kuyruk bel kısmından yere uzanıp sonra yukarı dönüp kollara bağlanıyordu ki tek süsü de buydu. Zaten özel tasarımmış. Benzeri de yokmuş. En güzel tarafı ise 1.000 TL. olmasıydı; yani beni alan yaşadı! ;) İçimden şu geçti: ''Annem bu sade gelinliği seçtiğimi görse 'ne bu böyle yaşlı işi!' der kızar.''

Eve gelir gelmez anneme anlattım beğendiğim gelinliği ve anneme dair düşündüklerimi. 

Annemin yanıtı: '' Sen yeter ki evlen de...'' oldu :)

Hadi bakalım, evlenmemiş olanlara Hayırlı Kısmetler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: