11 Aralık 2012 Salı

Yann Tiersen Dinlerken...

Şimdi Efen' im son zamanlarda sözlü müzikten sözsüz müziğe yani enstrümantal müziğe kaymış durumdayım.
Bunda sevgili dostlarım( :) ) Fazıl Say, Loorena McKennit ve Yann Tiersen' in etkisi çok fazla...
Sözsüz müzikler insanı hayal kurmakta serbest bırakıyor, yönlendirmiyor; nereye isterse o yana savruluyor insanın aklı, yüreği, heyecanı, hüznü...
Haa bir de into the wild filmi ve nazan bekiroğlu' nun da yalnızlığı (ama ''kısmi yalnızlık'') sevmem yönünde etkileri oldu.
Bir de okumakta olduğum ''Dertli Dolap'' kitabı, içsel yolculuğun ne sancılı ama ne de güzel şey olduğunu gösterdi bana. (''Dertli Dolap''ı bitirir bitirmez sizinle paylaşacağım.)
Bugün yine facebookta sevgili Merve Yann Tiersenn' in caaanım full albümünü paylaşmış. Paylaşmış ki ben yine kendimi tutamayıp yazayım.
Müzik(ler) beni oradan oraya sürüklerken bir süredir internetten indirdiğim bazı fotoğrafları, resimleri ve bugün yeni keşfettiklerimi sizinle paylaşmak istedim.
Karışık temalı fotoğraflar, resimler bunlar.
Her birini farklı yerlerden aldım; o nedenle ne yazık ki tek tek nereden aldığımı söyleyemeyeceğim. Keşke kendi çektiğim fotoğraflar olsaydı onlar... İnşaallah yakın zamanda kendi profesyonel veya yarı profesyonel fotoğraf makinemle çektiğim fotoğrafları paylaşırım sizlerle. Ne güzel olur ♥ ♥ 
Sizleri müzikle ve alıntı fotoğraf, resimlerle başbaşa bırakıyorum.
Bakın bakalım hangi temalı fotoğraflara daha çok ağrılık vermişim? Yani demem o ki; hangi duygu ağır basıyor bendeki bu fotoğrafları paylaşıyorum?
Ahh şu giriş müziğinin güzelliğine bakın... ( Size bu satırları yazarken müzik başa döndü de :) )
Ve pat diye aklıma ''Cesaretin Var mı Aşka?'' filmi geldi. Haydi bakalım o filmin afişiyle başlayalım o zaman:



                                                     Gelsin müziğimiz:




ve başlasın görsel şov! :







































son sözü de aşağıdaki fotoğrafla bağlayalım:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: