26 Aralık 2012 Çarşamba

Leyla Olmak Zordur Amma... :)

Başlıkta ''Leyla Olmak Zordur Amma'' diyen yazar ne demek istemiştir?
Yazar tamamen kendini kastetmiştir; çünkü bugün kendini fazlasıyla Leyla hissetmektedir!
Çok hoş bu Leyla hali :)
Olur olmadık her şeye gülen, geçmişte bir şeyi hatırlayıp gülme, gün içinde gelişen alakasız olaylara gülme, ciddiye alınması gereken olayları önemsememe ve ''anasını satiyim!'' moduna girme hali filan :)

Annemin reflü hastalığı sebebiyle doktorumuzun(hani anneler, çocukları için ''Amcası biz hiiiç yemek yemiyoruz, teyzesi biz çok tv izliyoruz, ilk dişimiz çıktı, bugün kakamızı yapmayı öğrendik...'' gibi cümleler kurarlar ya; ben de annem için böyle cümle kuruyorum bikaç yıldır. Geçende doktora kurduğum cümle ''Doktor bey yemek sonrası karnımız şişiyor'' şeklinde idi :) Akşam işten çıkarken içimde daha 1 saatlik çalışma isteği ve gücü var iken ''Eve gitmem lazım, annem beni bekler'' dedim ''Eve gitmem lazım kızım/oğlum beni bekler; mamasını verip, altını değiştircem'' der gibi :) ) ... İşte bakın bugün de böyleydim, habire cümleler kurdum, konuştum, biriken enerjiyi boşaltmak ister gibi :)

Devam...

Annemin reflü hastalığı sebebiyle doktorumuzun verdiği yemek listesinde mide rahatlatıcı olarak papatya, rezene, zencefil çayı vardı. Aktarda papatya bulamayınca zencefil ve reçene aldım. Akşam uyumadan 1,5 saat evvel güzel bir harmanlama ve demleme ile anneme ve kendime servis ettim. Dün gece annem uykusuzluk çekti, rahatsızlandı; ben de bugün yarı extacy almış Leyla haldeyim :) Sanırım zencefil+rezenenin etkisi bu! Yani tavsiye ederim :)

Ve yine annemin hastalığı sebebiyle almış olduğum yarım yağlı yoğurda sarımsak rendeleyip de anneme yedirmek niyetindeyken yoğurda sarımsak eklemeyi unuttuğum, ofise gidince aklıma geldi :) Ofiste iken planladığım ''anneme şunu yapcam, bunu vercem'' tarifleri, eve gelince kuş olup uçuyor :) En basit tarif olan ıhlamur+elma uygulamasını bile kağıda not aldım ki sadece ıhlamur vermeyeyim :)))

Sonracıma bugün yılbaşı akşamı için güzel bir teklif aldım, hem de il dışından!
Gitmek istiyorum daaaaaaa, annemi bırakabilecek miyim bilmiyorum.
Ama bu teklifi almak, hayal etmek bile gitmiş kadar yaptı beni :)

Bugün ayrıca yeni bir girişimin temel atma töreni vardı. Aşağıda:



Bitince de paylaşacağım sizinle.

Bugün beni asıl güldüren, kardeşimin başından geçen bi olay oldu.
Aşağıda gördüğünüz foto, evimizdeki elektrik süpürgesine ait.

Benim sevgili kardeşim hava alanında yer hizmetlerinde çalışıyor ve geçen yaz çok zor-yoğun-düzensiz çalışma saatleri vardı. Yüzünü göremiyorduk. Gelip yatıyor, uyanınca hemen işe gidiyordu. Garibim bir gece yatağından fırlayıp yatağının ayak ucunda bulunan süpürgeyi yolcu sanıp (hahhaaaaaay hala gülüyorum :))) ), ''Bagajınız var mı?'' diye sormuştu :) Bugün bunu yad ettim de kardeşimle, sizinle de paylaşmak istedim. Gün içinde ara ara hatırlayıp güldüm; Leyla olmamda payı vardır yani :)

Bir deeee ''kısa günün karı'' dediğim, bana hediye edilen parfüm seti var :)



Abimin ellerinden hürmetle öpüyorum! :)

Bir diğer gelişme: bugün sadece bir kaç saat evvel paylaştığım İskender Pala'nın yeni kitabı yazım an itibariyle 51 kişi tarafından okunmuş! Hayır yani tamam, benim bütün yazılarım şakır şakır şakır okunuyor da bu kadar kısa sürede 51 kişinin okuması benim rüştümü ispatlamamdan mıdır yoksa tamamen İskender Pala'nın kendi alamet-i farikasından mıdır??? :)

Son olarak sevgili yeğenimin ofisimde aşırı bilgisayar oyunu oynamaktan dolayı kızaran gözlerini dinlendirme yöntemini paylaşıyorum sizinle. Bakar mısınız şu şirinliğe :)))) 




Başlığı ''Leyla Olmak Zordur Amma'' yapınca, zamanının Miroğlu dizisinin ''Leyla Sevmek Hoştur Amma'' şarkısı ile yazıyı bağlamak farz oldu. Ne güzel ezgisi ve sözleri. Şarkıyı Bora Öztoprak' ın söylediğini öğrenince de şaşırmadım değil hani...

Keyifli dinlemeler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: