13 Aralık 2012 Perşembe

Yaşamazsam Bugünü, Hayat Beni Bağışlamaz...



İçimde umut kırıntıları belirdi.
Zaten umut etmek de olmasaydı...
Yaptığım bir telefon görüşmesi ''Kaybedecek neyin var ki? '' dedi. Cevaben ''Ne yazık ki hiç bir şey'' dedim. ) neticesinde acayip gaza geldim (bugün çok vasat tabirler kullanıyorum ama ancak rahatlıyorum, kusura bakmayın...).
Ne diyordum?
Acayip gaza geldim ve hemen kitapçıya koşup,
ÜDS' ye hazırlık için kitap aldım.
O da kesmedi, kaç zamandır aklımda olan ''Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer'' kitabını aldım.
Hem İngilizce çalışırken, kafamı dağıtacak bir kitaba ihtiyaç duyacaktım hem de sanırım bu aralar tebdil-i kıyafet içinde karşıma çıkacak bir kurtarıcıya ihtiyacım var.
Aslında tebdil-i kıyafet içinde olması şart değil; direk karşıma da çıkabilir :)
Yani demem o ki, benim kalın kafam, etrafımdaki mucizeleri kavrayamıyorsa, pat! diye kavratacak bir şey lazım!!!






Hadi bakalım,
bi 80 - 85 puan çakarım artık ÜDS' den!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: