17 Aralık 2012 Pazartesi

Günün Hatası, Un Helvası :)))

Kaç zamandır aklımdaydı un helvası yapmak.
Annem de ben de çok severiz.
Büyük ablam, un helvasını enfes yapar; tabak tabak yeriz.
İnternetten bulduğum bir tarifi uygulamaya koydum bu akşam.
Ne güzel yiyiyor olacaktım şu an, çay eşliğinde, of missss missssss.
Aslında her şey gayet güzel gidiyordu.
Adım adım her şey tariftekine uygun seyrediyordu.
Hatta ben de helvayı yaparken adım adım fotoğrafladım ki size de yol göstereyim. 
Unla hemhal olduk, kaynaştık, anlaştık.
1 saat boyunca birbirimizi bekledik.
İkimizin de gözü birbirimizin üzerindeydi.
Anlık bi kaytarma, aramıza soğukluk koyabilirdi.
Yahu 1 saatimi verdim, 1 saatimi!
Harcadığım vakte mi, malzemeye mi, kepçeyle bütünleşen sağ koluma mı acıyayım?!
Vefasız çıktı bu un helvası :)
Hatayı yaptığım yer, şerbeti ekleme zamanımdı.
Şöyle bi 15-20 dakika daha beklemeliydim.
Suyu erken ekleyince, un helvası oldu sana un helvası çorbası :)
Napalım, tecrübe oldu işte.
Ama bakın şu fotoğraflara yaaaa, her şey gayet iyi gidiyordu.








Bugün annem biraz rahatsız.
Laptopumu aldım annemin yanındaki kanepede yazıyorum.
Ben bu yazıyı yazarken annem uyandı ve ışıl ışıl baktı ya, nasıl mutlu oldum anlatamam :)
Belki helvayı tutturamadım ama anneme enfes bir çorba yaptım; şimdi onu içiyor.
Ben de dayanamadım bir tas içtim.
Ohhh ellerime sağlık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: