20 Aralık 2012 Perşembe

Gümbür Gümbür Geliyorum!!!

Gün bugündür!
İnternet alemi duysun!
Yazın alemi görsün!
Duyan duymana söylesin,
Gören görmeyene anlatsın,
Bilen bilmeyeni aydınlatsın!
Mahrum olanlar sahiplettirilsin!
Burda olanlar buraya daha çok sahip çıksın!
Hani her blogger 100 takipçi sayısına ulaşınca çekiliş düzenliyor ya;
benim de bir çekiliş düzenlemem lazım ama farklı bir ''100'' etkinliği ile :)
Şöyle ki; Nar Ağacı' ndan Nazan Bekiroğlu İncileri yazım ve Arkadaşlar Denge Unsurlarıdır yazım bugün itibariyle okunma sayısı olarak 100' ü geçmiş bulunmaktadır!
Ne yalan söyleyeyim çok sevindirik, çocuklar gibi şen oldum!
Beni sizler var ettiniz!!!!
Alkışlar, benden SİZ SEVGİLİ OKURLARIMA! ;)
( biliyorum çok iddialı oldu ama iddia iyidir, hoştur, güzeldir, keyif vericidir :) )




                                    Gümbür Gümbür deyince aklıma geldi:





Gün bugündür! deyince de aklıma bu geldi:



:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: