4 Aralık 2012 Salı

''AŞK ve ACI'' Filmi



Evet arkadaşlar filmimizin adı: Aşk ve Acı.
Özgün adı: ''Amor&Dolor''
82 dakika sürüyor.
 Farklı bir film.
Filmin başında mantıksız, sanki kopuk kopuk çekilmiş, anlam taşımayan öğeler ve olaylar filmin akışında birbiriyle ilişkilendiriliyor ve şaşırıyorsunuz.
Açıkçası ben bir iki yerde ''Ayy çok dikkatli ve akıllıyım ben, filmde gözden kaçan şeyleri yakaladım; filmi çekerken bunu nasıl fark edememişler'' dediysem de bunların özellikle yapılmış olduklarını ilerleyen dakikalarda anladım :)
Konusu:
Rüyalarında gördüğü adama gerçek hayatta da kavuşmak isteyen bir kadının tecavüze uğramış rolü yaparak polise başvurur ve saldırganın -aslında hayallerindeki adamın- robot resmini çizdirir.
Nasıl? Çok zekice di mi?
Haydi kızlar! Azıcık hırpalayalım kendimizi ve en yakın karakola başvuralım; Kıvanç Tatlıtuğ' un eşgalini verelim :)
Ama olaylar tabii ki böyle gitmiyor ve film, gerilim boyutu kazanarak çok farklı noktalara ulaşıyor.
Bütün kızların ve bütün erkeklerin sıkılmadan izleyebileceği -hem konu akıcı hem de süre kısa- bir film.
Ben filmi, Tivibu' nun ''Hemen İzle'' paketinden eve gelir gelmez izledim.
Sonrasında internette aradım ama hep karşıma filmin çoook eski -sanırım ilk- versiyonu çıktı.
Benim izlediğim 2008 yılı yapımı.
Esas kızımız çok güzel; esas oğlanımız da çok yakışıklı bu arada.
Ahan da filmin imdb linki:
''Aşk ve Acı''
 
 

Barbara Mori (esas kızımız)



Leonardo Sbaraglia (esas oğlan)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: