13 Aralık 2012 Perşembe

gÜNE bERBAT bAŞLADIM :S :S :S

Ne diyeyim ki,
Güne berbat başladım,
Yataktan neredeyse ağlayarak kalkacaktım
Tamam o kadar kötü olmasa da, yatağımı toplarken neredeyse ağlayacaktım
Ahan da radyoda ''Model-Değmezsin Ellerimiz'' çalıyor.
Benim gibi güne .ok gibi (demek istemiyorum ama, tam tabiri bu sanırım - olmazsa ilerleyen günlerde silerim)  başlayan var mı?
Kahvaltı yapmadım.
Gece çalıştırdığım bulaşık makinesini -annem gün içinde yorulmasın diye- boşaltıp, kap-kacağı (bu da ne demekse? araştırmam, doğrusunu bulup yazmam lazım) yerlerine dizdim.
Yine gece çalıştırdığım çamaşır makinesini de boşalttım ama çamaşırları asamadım; yoksa işe geç kalacaktım.
Mutfakta bütün cazibesiyle bana bakan Nutella' ya saldırdım. Tam olarak da saldırdım sayılmaz aslında. Ekmeğin ''guduğuna'' yetecek kadar doldurdum. İçimi yaktı; kana kana 2 bardak su içtim.
Ve ofis yolları göründü.
Dolmuşun 15 dakika bekleyip kalkması, tintintin yavaşçacık gitmesinden ise hiç bahsetmeyeceğim!!!
Geldim, ''ofis mahali''ne.
Çiçekçiye selamımı çaktım.
Dünden bahsetti: ''Ablanızın size aldığı gülleri beğendiniz mi? Ablanız sizin için 'Ayşegül çok sevinecek!' dedi.'' dedi. 
Ablacığımı aradım, gün aydınımı verdim, gün aydınını aldım.
Yine ''ofis mahali''ndeki - ne ararsan bulursun küçük avm' si - Güntaş' a uğradım. Çiçekçi, neskafe içiyordu, canım çekmişti. Ben de berbat başlayan günümü renklendirmek, kendimi mutlu etmek için, neskafe içeceğim güzel bir kupa almak istedim. Yok muydu kupa ofiste? Tabii ki vardı. Ama 'gönül muhabbet ister kahve bahane' misali; 'gönül kendini mutlu etmek ister, neskafe bahane' dedim.
( Radyoda Funda Arar- Seninim çalıyor. Üniversite öğrenci evimde bu şarkıyı açar, bas bas bağırarak söylerdim.)
Aldım kendime bir kupa, bir de pembe kalem. Pembe kalem de, gün içinde çalışırken kendimi motive edeyim, severek  çalışayım diye alışverişe dahil oldu.
Böylece 4,5 TL + 35 Kuruşa (neskafe) kendime geldim sayılır.
En azından bunları yazıyorum ya, rahatlıyorum işte.
Haa bir de yine  ''ofis mahali''ndeki bakkala doğru seyirtmişken burnuma pırasa kokuları geldi, halen de alıyorum o kokuyu. Bakkal abi, pırasaların sararan-bozaran kısımlarını temizleyip atıyordu ve ortaya yemyeşil yapraklar kalıyordu.
Bizde de böyle bir formül olsa??
Kendimize veya başkalarına uygulayabilsek??
''Hayat olması gerektiği gibi olmazdı o zaman'' di mi?!!
Ay ne güzel, ne güzel...
Ahan da4,85 TL.lik avuntum: (bugün çok kabayım... biliyorum.)


                                    



Bu kupa İnşaallah Paris' e gitmeme vesile olur. Nasıl olacak o? demeyin. Zira, dünyada 'olmayacak' şeylerin olmadığını düşünüyorum. Her an Her şey Her hangi bir şeye vesile olabilir. Yaşadım, gördüm, biliyorum. Daha fazlası neden olmasın???



                                     


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: