28 Ekim 2016 Cuma

Sende Rabbimi Gördüm ( Rab Ne Bana Di Jodi ) ... Ahahahha Biri Yine Hint Filmi mi Dedi??? :)







Yine mükemmel bir Hint filmi ile karşınızdayım :)
çok renkli, hareketli, neşeli, keyifli, bol danslı bi film...
direkt bunları söylüyorsam kafadan izlemeniz lazım filmi bence :)
filmin Türkçe çevirisi Sende Rabbimi Gördüm şeklinde yapılmış ama tam Türkçesi Bu Çifti Rab Birleştirdi şeklinde...
Ama burda geçen Rab kelimesi ile bizdeki Rab kelimesini ve inancını karıştırmayın lütfen :) Zira bu Rab, başka Rab :) 
2008 yılı tarihli olan filmin yapımcılığını yine, Yash Raj Film üstlenmiş.
Hemen Her Hint filminin yapımcılığı bu firmaya ait anlaşılan :) En azından benim son zamanlarda izlediğim filmler bu firmaya ait. Bunlar benim için önemli şeyler ;)
Senarist ve yönetmen, Aditya Chopra ve filmin baş rol erkek oyuncusu Shahrukh Khan. En ünlü Hint film oyuncusu olarak Aamir Khan' ı bilirdim fakat Shahrukh Khan daha ünlü imiş, daha fazla film çevirmiş ve hatta ''en ünlü Hint film yıldızı'' diye geçiyormuş.
Kadın oyuncu ise, bu filmle oyunculuğa yeni adım atan manken Anuska Sharma.
Film, Hindistan' ın Pencap eyaletinin en büyük şehri ve Sihlerin dini merkezi olan Amritsar' da geçiyor. Amritsar adı filmde sık sık vurgulanıyor. 


Filmin konusuna pek değinmek istemiyorum. Çünkü internette ziyadesiyle anlatılıyor ve hatta neredeyse filmi izlemeye gerek kalmıyor. O kadar açık edilmiş her şey yani :)
O nedenle siz de benim gibi yapın, konusuna bakmadan filmi izleyin :)
Eğlence garanti ;)

Bak filmin fragmanı aşağıda, izleyince sen de ne kadar eğlenceli bir film olduğunu göreceksin :)

Fragmanda da dediği gibi

GÜLECEKSİNİZ
DANS EDECEKSİNİZ
AŞIK OLACAKSINIZ...

Ve aşağıdaki afişte de yazdığı gibi

HER SIRADAN JODİ' NİN İÇİNDE SIRADIŞI BİR AŞK HİKAYESİ VARDIR.










Hadi size İyi Seyirler, Bana Yeni Filmler...

1 yorum:

Gelsin Yorumlar: