21 Şubat 2013 Perşembe

Yine Sevgi Pıtırcığı ve sevindirik oldum! :)

çekilişlere katılmayı sevdiğimi, blogumu takip eden herkes anlamıştır.
hele ki çekilişte hediye edilen şey kitap ise, benim için tadından yenmez ve sonucu heyecanla beklerim.

yine böyle oldu.
Nezih Kırtasiye' nin Sevgililer Gününde yaptığı çekilişte şanslı kişilerden biri ben oldum ve aşağıdaki ''İlk Lokmada Aşk'' kitabını kazandım.
Kitap, İspanya' nın uluslararası ''Yemek Tarifi İçeren En İyi Edebiyat Eseri'' ve ''En İyi Kapak'' ödüllerini almış. Yedi gerçek aşk hikayesini konu alıyor. Merakla okuyacağım bir kitap olacak. Aşk temalı bir kitabı bir erkeğin ilgiyle hemen eline alıp bakması, çok olası değil, di mi? ;)

Nezih Kırtasiye' ye teşekkür ediyorum.




Geleliiiiiim bir başka baş tacı hediyeye.
Hele ki hediyeyi yollayan kişi de hediyesi kadar güzel ve özel bir insansa keyif ikiyle çarpılıyor!
''Kitap okuma ve Hobi Lambaları'' yazımda bahsetmiştim size sevgili Arzu' dan ve Turuncu Kare' den.
Arzu, sadece kitap okuma lambası yollamamış, YEŞİL kitap okuma lambası yollamış; zevkime binayen.
Nasıl ince bir düşünce değil mi?
Gelelim lambaya. 
Gerçekten çok şık. İncecik. Varlığıyla yokluğu bir derecesinde hafif. Verdiği ışık, gözü hiiiiiç yormayan yumuşaklık ve berraklıkta.  Kitaba takması çok kolay ve mesela yattığınız yerde kitap okurken veya kitabı havada tutup okuyorken hiç rahatsız etmiyor.
Hani bazıları diyor ya, ''Bunlar pahalı! Daha ucuzunu bulurum ben!'' 
Bulursun tabii ama bu kalitede bulamazsın. Emin ol.
Hem zaten Arzu da çeşitli dönemlerde indirimler yapıyor ve envai çeşit ürünü var.
14 Şubat 2013-1 Mart 2013 Tarihleri arasında %50 'ye varan indirimi var. Bence kaçırmayın.
Dediğim gibi adresi burada: Turuncu Kare

Arzucum çok teşekkür ederim ince düşüncen ve güzel hediyen için!



2013 yılı benim için bol hediyeli geçiyor. Aslını isterseniz Temmuz ayından beri durum bu.
Yine Sevgi Pıtırcığı ve sevindirik oldum! :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: