13 Şubat 2013 Çarşamba

Selam Ahali!



bak şimdi
ben sürekli sevgi pıtırcığı modunda yazıyorum ya
dünyaya bu misyonla gönderildiğimi ileri sürüyorum ya
hayat şöyle güzel böyle alımlı şöyle çekici böyle tatlı yazıları-sözleri paylaşıyorum ya

inancımı günden güne yitirdiğimin resmi' dir bu yazı!

değişen hiç bir şey yok

hayat acımasız, soğuk ve zalim, haksız ve hain diyorum rafet el roman abimiz gibi.

bu ne ya!

sakin olmak lazım, çok gülmemek lazım, heyecana hummalı bir hastalık gözüyle bakmak ve uzak durmak lazım, hevesmiş idealmiş güzel bir dünya ve güzel insanlarmış, bu asılsız ve gerçek dışı düşünce ve hissiyatları çöpe atmak lazım.

gerçekçi olmak lazım,

bi dur
bi soluklan
donuk ol-mat ol-alçıya sıvanmış gibi ol

hak etmeyene varlığını ve gülüşünü verme ki değerinin çok üstünde görmesin kendini.


filan da filan işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: