31 Aralık 2016 Cumartesi

Yeniyıl Yeniyıl Yeniyıl Yeniyıl Bizleree Kutlu Olsuunn, Yeniyıl Yeniyıl Yeniyıl Yeniyıl Sizleree Kutlu Olsuunn

Birazdan 2016' ya Elveda, 2017' ye Merhaba yazımı kaleme alacağım.
Ama geçmişe de bi göz atmak istedim ve önceki yıl başlarında veya yıl sonlarında neler yazdığımı merak ederek eski yazılarıma bi göz attım.

Ve durumdan gayet memnun kaldım.
Geçmişi, yaşadıklarımızı, unutmak istemediklerimizi, ders almak istediğimiz her bir yaşanmışlığı kayıt altına almak çok iyi oluyor.
E insanız neticede, unutuyoruz.

Aşağıda linklerini verdiğim yazılarım olmasa eminim bir çoğunu hatırlamazdım.
Zaten okudukça kendi kendime ''Aa evet'' dedim çoğu zaman.
Tek bir satır bile olsa yazmalı; duygu, düşünce, olay, kişi, her ne ise bizi etkileyen.
Zira bizi biz yapan şeyler onlar, eğrisiyle doğrusuyla, acısıyla tatlısıyla...

Misal;

2012' den 2013' e geçerken ^^^^BENİM 2 BİN10İKİM^^^  yazısı ile 2012 yılının benim için nasıl geçtiğini anlatmışım.


Sonra 2012' den 2013' e geçiş temennimi ve mottomu HO HO HOOO! yazımda belirtmişim.


Veee her nasıl bir 2012 yılı geçirip, 2013 yılına dair nasıl büyük beklentiler içine girmişsem yazmalara doyamamış, hızımı alamamış ve Yeni Yıla Nasıl Girdim... diyerek 2013 yılımın ilk gününü nasıl geçirdiğimi anlatmışım.


Büyük ümitlerle, gayretlerle, heveslerle girdiğim 2013 yılı benim adıma berbat geçtiği için olsa gerek o yıla dair bir yazı yazmamış ve hatta 2014' e ''merhaba'' bile diyememişim.



Yıl olmuş 2014; bana bahar olmuş, çiçek olmuş, aşk olmuş, tazelik olmuş, ümit olmuş, yeni hayaller yeni hayatlar yeni umutlar olmuş ve o coşkuyla, mutlulukla
  *** evel Allah 2014' e elveda; 2015'e merhaba ***  yazımı kaleme almışım. Kocaman kucaklamışım 2015' i...

Şimdi de müsaadenizle saat 22:53 itibariyle 2016' ya Elveda, 2017' ye Merhaba yazımı yazacağım.

Sevgiler Saygılar AyşeKız' dan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: