5 Aralık 2016 Pazartesi

''Maç Sayısı(Match Point)'' ... bir Woody Allen Filmi




''DAHA İYİ OYNAMAK İÇİN, DAHA İYİ BİR OYUNCUYLA OYNAMALISIN.''

cümlesini not aldığım film, izlemeniz yönünde kesinlikle tavsiye edeceğim bir film.

Bu filmin dikkatimi çekme sebebi, öncelikle Scarlett Johansson oldu. Erkek karakterin ise Jude Law' a benzemesi, benim için bir diğer izleme gerekçesiydi ;)

Filmin Dram, Aksiyon, Polisiye türlerini barındırdığını öğrendiğimde 'Tamam o zaman, baymaz bu film, izlettirir kendini' dedim ve dediğim gibi de oldu.

Hele ki filmin son yarım saatinde 'Ayyy nolcak şimdi?? Eeee yanii??' dediğim ve heyecanlandığım zamanlar oldu.

2006 yılında vizyona giren film 2 saat sürüyor.

Yönetmenliğini ise Woody Allen yapmış. E bu da ciddi bir izleme sebebi, değil mi?

Filmde İngiliz yaşam tarzını, İngiliz asilzadelerine ait çıtkırıldım ve naif havayı ve ayrıca donukluğu da soluyorsunuz.

Filmdeki yardımcı kadın oyuncuyu feci derecede hani şu Türk dizi tarihine adını silinmez şekilde yazan Doktorlar dizisinin Ela' sı Yasemin Ergene' ye benzettim.

Yardımcı erkek oyuncu ise ''Enigma-Yapay Oyun'' filminde de yardımcı erkek oyuncu olan elemandı. Demek ki adamın kaderi yardımcı erkek oyuncuyu oynamak :)

Film, başarılı ve yakışıklı bir tenisçi olan Chris' in, zengin olma ve rahat yaşama hırsıyla ve şansının getirdiği her fırsatı değerlendirerek hayatına yön vermesi ile başlayıp

Chris' in damat olarak girdiği ailede karısının erkek kardeşinin sevgilisi olan Scarlett Johansson ile dönüşü olmayan bir yola girmesini konu alıyor.

Filmin sonunda, seyircinin takdirine bırakılan bir polisiye durum olduğu kanısındayım. Filmi izleyen başka biriyle konuyu tartışmadığım için savımın geçerliliğini henüz bilmiyorum :)

Siz izleyin de sizinle tartışayım :D


fragmanı:


size iyi seyirler
bana yeni filmler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: