2 Aralık 2016 Cuma

3 güne 3 film

geçen hafta sonu açık öğretim sosyoloji sınavları için  Urfa' ya gitmiştim.

kenarından köşesinden medeniyet içine girince tabi ki sinemaya gitmek asli bir görev ve hatta nefes almak gibi zaruri bir ihtiyaç oluyor ;)

fırsatı kaçırmadan ve hatta abartarak 3 günde 3 film için Urfa City AVM ve Urfa Piazza AVM' de soluğu alarak, biri yerli ikisi yabancı olmak üzere toplam 3 filme gittim.

ilk gün İkinci Şans' a gittim.


fragmanı:

beğendim mi? beğendim.
kesinlikle beğendim.
eğlenceli ve yer yer duygusal bir aşk filmi.
duygusallığı abartmamış olması iyiydi.
yani sırf insanı ağlatmak için göze sokarcasına iletilmeye çalışılan mesajlar yoktu.
vakit güzel geçti ve gittiğime memnun kaldım.
hatta film sonrası tekrar edip durduğumuz ve güldüğümüz replikler oldu.

filmin konusu:
Matematik öğretmeni olan çok güzel bir kadın Yasemin ile et restoranı sahibi karizmatik gurme Cemal'in yolları kesişir. Yasemin geçmişte yaşadığı yanlış evililiğin yaralarını sarmaya çalışan, attığı adımlara dikkat eden bir annedir. Cemal ise sosyal, geçmişinden kurtulmak isteyen gamsız bir adamdır. Bu zıt karakterli ikilinin tanışması önce kavgalı olacaksa da zamanla hüzünlü bir aşka dönüşecektir. Geçmişlerinin derinlerine indiklerinde ikisinin de ikinci bir şansa ihtiyacı olduğu ortaya çıkar.(http://www.beyazperde.com/)

ikinci günün filmi ''Dr. Strange'' idi.

2 saat süren, Fantastik/Aksiyon türünde olan filme gitmemin ilk ve en geçerli sebebi tabiki Benedict' ti :)

fragmanı:

''Enigma: Yapay Oyun'' yazımda da belirttiğim gibi kendisinin her türlü hayranıyım :)

Ay Allaam yaaa, nassı yakışıklı nassı karizmatik bir doktor oldu görmelisiniz.

Hele ki aralara serpiştirilmiş zeki esprileri ve gülüşleri yok muuu, beni benden aldı resmen!

Özellikle filmin başında yer alan, ameliyathaneden çıkış sahnesinde kendini överken ki sempatik halleri ve beden dili beni bitirdi :)

Filmin konusu şu şekilde:
Başarılı cerrah Stephen Vincent Strange, geçirdiği bir trafik kazası sonucunda elindeki sinirler zarar görünce artık mesleğini yapamaz hale gelir. Tüm yaraları iyileştirebilen, Tibet'te yaşamakta olan Ancient One adlı büyücünün varlığını öğrenmesi onun için yeni bir umut olur. Tibet'e giden cerrah sandığından çok daha büyük güçlerle karşılaşacaktır. (http://www.beyazperde.com/)


ve gittiğim 3. film ''Fantastik Canavarlar-Nelerdir ve Nerede Bulunurlar'' dı.


yok anacım yok, fantastik filmler bana göre değil ama Bendict' in filmi hariç ;)
bu filme, sırf arkadaşım istiyor diye gittim ve filmin bir kısmında uyuyakaldım :D
tek ''Aaa!'' dediğim an, filmin sonunda Johnny Depp' in göründüğü sahneydi :D
yani filmle ve konusuyla o derece alakadardım! :)


fragman:

Fantastik/Macera türünde yer alan film 2 saat 15 dakika sürüyor.

Konusu;
J.K. Rowling'in aynı isimli fantastik ansiklopedik kitabına dayanan Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerede Bulunurlar? filmi fantastik yaratıklar hakkında kitap yazan bir yazarın gezi notları olarak karşımıza çıkıyor. Harry Potter'ın onun kitabını okumasından 70 yıl önce kitabı yazmış olan Newt Scamander'ın New York'ta yaşadığı maceraları konu alan kitap genç kaşifin New York'un gizli cadı ve büyücü komitesiyle yaşadıklarını da içeriyor... (http://www.beyazperde.com)


farkındayım, bu filmler çoğu ilde ve sinemada gösterimden kalktı ve bu yazıyı paylaşmakta geç kaldım ama yapacak bir şey yok.

hem belki internet üzerinden izlemek istersiniz,

o vakit,

size iyi seyirler
bana yeni filmler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: