1 Aralık 2016 Perşembe

Bugün benim bal gözlümün doğum günü 💟🎂 :)



Bugün benim bal gözlümün, şükür sebebimin, evimin rahmet ve bereket kaynağının, mis kokulumun, cennetliğimin doğum günü 💟🎂
Babamı kaybettiğimiz 22 yıl içinde her daim arkamızda dimdik durdu.
Yanımızda destekçi, acımızda duacı, mutluluğumuzda bizden çok sevinen oldu.
Ve bir gün dâhi olsa babasızlığı bize hissettirmedi
Yanımızda bir kere bile ağlamadı
Of demedi.
O, RABBİMİN BİZE BAHŞETTİĞİ EN BÜYÜK NİMET 🙇🌹

Geçen sene bugün annemi iş dönüşü kapıda minnak olsa bile sürpriz bir pasta + mum eşliğinde şaşırtmanın mutluluğunu yaşamıştım Elhamdülillah.
Bu sene ayrıyız ama olsun; sağlık olsun da kavuştuğumuz zaman kutlayalım.
SENİ ÇOK SEVİYORUM BİTANEM!
İYİ Kİ BENİM ANNEMSİN!
Özlem, hasret, sevgi ve ümitle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: