28 Ekim 2012 Pazar

Yardım (Bildiri)


aşağıdaki paylaşımımla tekrar sizlerle beraberim :) hiç ummadığım zamanlarda hiç ummadığım yardımlar bana ulaştı ve çok sevindirdi. yardımlar hala geliyor. dualarıyla ve maddi imkanlarıyla destek olan herkese teşekkürlerimi sunuyorum; çok mutlu ettiniz.

bu arada kendimi bildim bileli hep yapmak istediğim ''yardıma ihtiyaç duyanlara yardım etmek'' emelimi gerçekleştirme yönünde bir ilk adım atmış oluyorum.

çünkü ilk defa organize bir şekilde yardım topluyorum.

İnşaallah bundan sonra da devamı gelir. 


ARKADAŞLAR BİR RİCAM OLACAK:
TANIDIĞIM BİR GENÇ KIZ VAR. LİSE ÖĞRENCİSİ. ÇALIŞKAN BİR ÖĞRENCİ. 12 KARDEŞLER. BABASI RAHATSIZ. YANİ GERÇEKTEN YARDIMA İHTİYAÇLARI VAR. MADDİ YARDIM-KIYAFET YARDIMI-YİYECEK YARDIMI YAPABİLİRSEK ÇOK İYİ OLUR. UNUTMAYALIM Kİ,DÜNYA ÜZERİNDEKİ HİÇBİR ŞEY BİZİM DEĞİL. İHTİYACIMIZ OLANI KULLANALIM, GERİSİNE 'BENİM'GÖZÜYLE BAKMAYALIM. BANA ULAŞIN LÜTFEN. MÜBAREK KURBAN BAYRAMI ÖNCESİ, SEVİNDİRELİM.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: