28 Ekim 2012 Pazar

''HÜCRE 211''



Dün gece izledim bu filmi; bayram tatilini ve evde vakit geçirmeyi fırsat bilerek.
Sıradan bir hapishane filmi olma ihtimali vardı ama hiç de öyle çıkmadı.

Konusu şu:

''Juan gardiyan olmak üzeredir. İşe bir gün erken gelir. İki meslektaşı ona hapishaneyi gezdirirken, birdenbire tavandan düşen bir parçanın çarpmasıyla bayılır. Gardiyanlar onu ayıltmak için 211 numaralı boş hücreye götürür. Juan bilinci kapalı halde hücrede yatarken hapishanede bir ayaklanma patlak verir. Ayıldığında güç bir durumla karşı karşıyadır: Hayatta kalmak için mahkûm rolü oynamak zorundadır.''


Ama bence bu anlatım yüzeysel kalıyor. Çünkü, gardiyan olup da mahkum rolü oynamak zorunda kalan elemanın(Juan' ın) zekası, zor durumlar karşısında aldığı tutum ve girdiği diyaloglar çok iyiydi. Ayrıca, yakışıklıydı :) Onu, Tuba Büyüküstün' ün kocası Onur Saylak' a benzettim; bi izleyin bakalım aynı görüşte mi olacaksınız :)


Benim bu filmi izleme nedenim ise kardeşimin netbookuma yüklemiş olmasıydı sadece :)

Gayet sürükleyici, merak uyandırıcı ve bitişi, beklenmedik şekilde olan bir film.

Tavsiyemle Efen' im...


Baş roldeki Kötü Adam


Yakışıklı Gardiyan :)


Yakışıklı Gardiyana benzeyen Onur Saylak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: