7 Ekim 2014 Salı

DUBLÖRÜN DİLEMMASI... Murat Menteş



DİLEMMA = İKİLEM

Kitaba dair didaktik bilgiler:
Yazarı: Murat Menteş ( "Romanı, saatte 300 km. gidebilen bir spor araba gibi tasarlıyorum. Dileyen okur yavaş yol alabilir, fakat hızlı okunmaya elverişli bir anlatımı benimsiyorum." diyor, yazarımız M.Menteş ve kesinlikle çok hızlı seyreden bir romanla karşı karşıyayız. Ayrıca yazarımızın kitaplarındaki doyumsuz üslubuna -doğal olarak- doyamayanlar için, güncel yazılarını, bir acayip site olan Afili Filintalar da bulabilirsiniz. Kaldı ki bir mükemmel ve sevdiğim kelime olan ''Afili'' sıfatının başına gelivermesiyle sempatimi kazanan bu canciğer Filintalar grubu, Dublörün Dilemması' nda geçen liseli çetenin de müstesna adıdır. )
Sayfa Sayısı: 263
Yayın evi: İletişim Yayınları (Kirpi) 
Kapak fotoğrafında yer alan sağ baştaki fani: Alper Canıgüz ( malumunuz odur ki kendileri, son zamanların en çok okunan yazarlarından bir diğeridir. Ve A.Canıgüz kitaplarını da ilerleyen günlerde okuyup yorumlayacağım. )

Kitaba Dair Ayşece Bilgiler:
Çok nüktedan 
Gayet zeki 
Mümkün mertebe hazır cevap 
Sempatik ölçüde sıradışı 
Bol bilgili 
Tereyağı gibi sürükleyici  
Valla bak! 
Abartıyorsam noliyim! 
Okuyun ya okuyun! 

demelerim ve övgülerim bilmem ki senin nezdinde yeterli midir sevgili ve saygıdeğer okuyucu ama ben bu kitaba bayıldım da ayıldım, tekrar okudum da tekrar hayran kaldım; o derece yani.
Bundan böyle sıkı bir M.Menteş takipçisi olacağımdan eminim. Zira diğer kitapları da kütüphanemde yerini almış durumda. Güz Okuma Şenliği 2014 kapsamında yazarın sadece bu kitabına yer verebildim ama ara soluklanmalarda veya zeka pırıltısıyla karışık hafif meşrep kahkahalara ihtiyaç duyduğum herhangi bir acil durum anında,
 camı kırıp kullanmak üzere M.Menteş beyni ve kitapları yanımda!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: