27 Nisan 2013 Cumartesi

''HUGO'' Filmi (Martin Scorsese)


Kanallar arasında dolaşırken rastladım Hugo' ya ve takılıp kaldım.

Ne de olsa ekranda Jude Law vardı ve beraberindeki çocuk da TV ile gayet uyumlu bir simaya sahipti.

Film ''beni izle'' diyordu.

Eski zamanda geçiyor olması, kostüm ve dekorlar ve ne yalan söyleyeyim Jude Law ( :) ) ısrarla beni TV karşısında oturttu.


İyi ki de öyle olmuş. Biraz önce dediğim gibi eski zamanda geçen ve içinde Paris' in olduğu filmler bana hep çekici gelmiştir. Ayrıca bu filmde, baş rollerde iki çocuğun ve özellikle, benim kadar kitapları çok seven bir kız çocuğunun da olması ayrı bir cazibe sahibi kıldı bu filmi.

Tam anlamıyla olmasa da ve filmi kategorize ederken dahil edilemese de az biraz fantastik hava da hakimdi filme. Ne de olsa Martin Scorsese yapımı bir film. Filmin sonundaki yazılarda M.Scorsese adını görünce ''Tabi yaa'' dedim.

Film, gayet güzel, sıcak, sürükleyici, sevgi dolu, cesaret verici, fantastik yapıya sahip öğeleriyle ilgi çekici bir film. İzlemeye değer bir film. Beni mutlu etti.



''MOMO''  ve  ''BÜYÜK BALIK'' tan sonra, Brain Selznick' in sihir temalı çocuk romanından uyarlanan ''HUGO'' nun İlgi alanıma girmesi ve algıda seçiciliğe maruz kalması bakımından dikkatimi çekmesi ve karşıma çıkması gayet normaldi aslında. 

Filmin Konusu:
Paris tren istasyonunun duvarları arasında yaşayan ve saatlerden sorumlu olan kimsesiz bir çocuğun, bir gün saati tamir etmeye teşebbüs etmesiyle yaşadığı gizemli macerayı konu ediyor.


Filmde küçük bir rolle karşımıza çıkan Jude Law' ın dışında Ben Kingsley  Christopher Lee  Emily Mortimer Sacha Baron Cohen gibi önemli isimler de yer almakta.

Filmin Fragmanı:



İzledim. Beğendim.

İYİ SEYİRLER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: