24 Ekim 2016 Pazartesi

3 Moonu ... Yeni bir Hint filmi ... Yine bir Hint filmi


2012 yılında yapılan 145 dakika süren film, aşşırı duygusal içeriğe sahip, benden söylemesi ve uyarması...

booolca ağlamaklı oldum izlerken, hatta ara ara ağladım.

ama ilk 30 dakika çok eğlenceliydi benim için; bol tebessümle kıkırdaya kıkırdaya izledim.
liseli ergenlerin yeni aşık halleri çok tatlıydı.
hele ki delikanlının konuşurken sürekli kafasını sallaması beni epey güldürdü :)
sanırım biz Türk kültüründeki kafayı aşağı yukarı sallayarak onay alma veya konuşurken farkında olmadan devreye giren bu refleks Hintlilerde sağa sola sallama şeklinde gerçekleşiyor.

filmin çeşitli mecralardaki konusu şu şekilde:

genç bir çiftin olgunlaşma hikayesinin anlatıldığı ''3 Moonu'', ilişkilerinin 3 aşamasını gördüğümüz romantik bir film.

Ram okula giderken Janani' e ilk görüşte aşık olmuştur ve Janani' nin aşkını kazanmak için pes etmeye de niyeti yoktur. Bu büyük aşk her ikisinin de hayatı için çok özeldir, ancak Ram'in arkadaşı geçen sürede onun psikolojik hastalığını fark eder ve Janani' ye fark ettirmeden hastaneye gidip gelmektedirler. en büyük imparatorlukların bile kaçınılmaz sonu olan bu 3. dönem yani çöküş dönemi bu büyük aşk için nasıl gerçekleşecektir? bunu Ram'in düşmanları mı yoksa kendisi mi yapacaktır yada aşkı için ailesinin hayatını yerle bir etmekten korkan Janani mi?


Filmin Fragmanı:




Insta hesabımda yer alan Koka Kola' nın orjinal reklam müziği

peki tavsiye ediyor muyum filmi?
kesinlikle....
farklı konusu olan bir film.

hadi size iyi seyirler

bana yeni filmler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: