21 Ağustos 2016 Pazar

Tiffany' de Kahvaltı ... Film... Audrey Hepburn


ben mi audrey mi hangimiz daha güzeliz
hadi hemen yanıt verin ve doğruyu söyleyin ;)

ayşe' deki bu öz güvenin sebebi de neymiş
o ne öz güvenmiş o :)

ay ne bileyim işte
ceylo' daki evimde bi başıma çok sıkılıyorum da kendi kendime bir yarışın içine girerek yine kendimce bir heyecan yaratıyorum eğleniyorum işte :)
ne de olsa rakibem rahmetli olmuş durumda
ve doğal olarak hak iddia edemez
kesinlikle ben daha güzelim! ;)

''Tiffany' de Kahvaltı'' filmini izlediniz mi?
uzunca bir süredir aklımdaydı izlemek ve ceylo' daki lojman evimde izlediğim dün geceye nasipmiş vakti.

eğlenceli film.
1960 yılında geçtiği için olaylar, o zamana ait yaşantıları, kıyafetleri, konuşmaları gözlemlemek ve anlamak adına iyi oldu.



audrey hepburn' un zarif ve sempatik güzelliğine hayran biri olarak ilk defa filmini izlemiş ve oyunculuğunu görmüş oldum.

ay Allahım ne ufak tefek bir kadınmış o.
bak farkındaysan zayıf demiyorum.
bildiğin çiroz ayol.
benim elim kadar bel mi olur insanda?


kulağınızın aşina olduğu bir melodi vardır hani: ''Moon River'' şarkısı..
işte onu bu filmde Audreyciğim kendi yalın, çıplak sesiyle söylüyor.
bakınız hemen aşağıda:





film 2 saat sürüyor.

izlemeye değer mi? bence değer.

e hadi o zaman size iyi seyirler....


son anda aklıma geldi de yazayım: Tiffany' de Kahvaltı ya filmin adı, ben hep Tiffany' yi bir mevki adı olarak düşünüp orada sevgili ile yapılan romantik bir kahvaltıya yormuştum filmi ama alakası yokmuş :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: