17 Temmuz 2013 Çarşamba

Az Söz, Çok Güzellik! :)

15.07. 2013 Pazartesi günü bal gözlü annemle davetli olduğum iftar yemeğinden bol fotoğrafla döndüm ve en güzellerini sizlerle paylaşmak istedim.

Davetli olduğumuz ev, Trabzon Kireçhane' de idi; bilginize... Hani yolunuz düşerse diye :)

Buyurun seyr-ü sefere :)

(ilk 3 fotoğraf, iftar öncesi kendi evimde, yine sizinle paylaşmak için çektiğim fotoğraflardır.)

Efen' im hiiiiiiç kıskanmayın çiçeğimi :) Merak edenlere, ''Lilyum'' çiçeğidir kendileri ve 2 ay gibi çok kısa bir sürede bir parmak boyundan neredeyse 1m. boyuna ulaşmıştır ve bir gecede patlayarak pembiş pembiş çiçekler vermiştir. ''MaşaAllah'' deyiverin bakem! Arkadaşımın ''cücük kadarken'' bana verdiği lilyumumu kendi elciğezlerimle bu hallere getirdim :)


Dana kadar oldu boyu!


Bu da, 5 yaşındaki komşu kızı Aleyna' nın Ayşegül Ablasına hediyesidir :) ''Ben bunu sana yaptımm; ihiihihih'' demesi yok muuuu, bir ömre bedel!


 Bundan sonrası ''Kireçhane Hatıratı''dır:

Bahçenin sol cephesinin tepeden görüntüsü:


Sağ cephenin görüntüsü:
(işte bu enfes çardakta yaptık iftarımızı Elhamdülillah.)


Ömrümde ilk kez dalından hıyar kopardım ve yemeğimde kullandım:


Ben, tam bir domates düşkünüyümdür! Şimdi bunLar kızaracak ya, hooop benim mideye girecek.
(yani, öyle ümit ederim :) )


Hayvanatın bol olduğu bir geceydi :)
Ömrümde ilk kez bir kurbağaya bu kadar yakın oldum. Ama sevimliydi yaaa






Şimdi saatlerce bu güzelliğe dalıp gitmez mi insan?..
Rabbime hamd-ü senalar olsun!


Şu renklerin canlılığına, verdiği pozitif enerjiye bakın hele :)


Turuncusuna, kırmızısına, yeşiline, su damlasına, şekline şemaline hayran; Yaradanına aşık olunur:


 Çınar, her daim çınar, her daim ulu, her daim koca, her daim güzel çınar işte!


''Bi fotoğrafa da yorum yazma Ayşe!'' diyorum ama bu güzellikler konuşturur da ağlatır da...


''Ben şizi yeyyiiiiim!!!'' diyebilir miyim?


Sen söyle Allasen! Etrafı beyaz, kendi mor; güzel değil mi??!!!


''Şimdi ne var bu fotoda?'' deme. Su damlalarına bak... Sadece sessizce bak...


Gelin kızımız da burada :)

Bu da benim çok sevdiğim, takınca kendimi ''Sultan'' gibi hissettiğim yüzüğüm :)
(tırnaklarımın biçimsizliğine odaklanmayınız. zira şu aralar stresten hem beynimi hem de onları kemiriyorum.)


UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR,
BEN ÇOK SEVDİM BU FOTOĞRAFLARI!
SEVGİLERİMLE :)

2 yorum:

  1. hepimize çok iyi geldi bu doğal ortam
    ve lıllıum en sevdiceğimdir
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi geldiyse ne mutlu bana :)
      benden de çokça, bolca sevgiler!

      Sil

Gelsin Yorumlar: