30 Ocak 2015 Cuma

Diyaloga Gellllll


Yeni başladığım işyerimde maaş hesabı açmak için gittiğim bankada giriştiğim diyalog:

+ İşe yeni mi başladınız?
- Evet.
+ Hangi firma?
- Tufan Pastaneleri.
+ Pastane??
- Evet. Sakıncası mı var?
+ Yoo. Sadece burada ''mühendis'' olduğunuz yazıyor da...
- Mühendis olduğum için öyle yazıyor olmasın sakın??
+ Mühendis??
- Evet. (??)
+ Ne mühendisi?
- İnşaat mühendisiyim ben. Pastahanede boy boy, çeşit çeşit, kat kat yaş pasta inşa ediyoruz!!!
+ Hahhahahh... Çok komiksiniz.
- Valla ben mi komiğim yoksa siz mi daha(!) komiksiniz bilemedim ben şimdi!..
+ Gerçekten... mesleğiniz nedir acaba?
- Şu ana kadar hoş bir muhabbettin içinde sanıyordum kendimi ama görüyorum ki realiteymiş de haberim yokmuş.
+ ??
- Gıda mühendisiyim... Gıda... Yani doğal olarak... Gıda işletmesinde çalışan mühendis = Gıda mühendisi. Ne tuhaf değil mi??
+ Aaaa! Düşünemedim.
- Fazlasıyla belli ettiniz, merak etmeyin.
+ Neyi?
- Düşünemediğinizi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: