18 Temmuz 2016 Pazartesi

MERABA OKUYUCU; UNUTTUN MU BENİ?..

Meraba Sevgili Blogum

Meraba Sevgili Blog Okuyucum,
Nasılsın?
Nasılsınız?
Belki beni sorarsın
Nasılımdır, napıyorumdur diye...
Zira yaşadığıma dair en son belirtiyi Kasım ayında göstermişim.
Belki hatırlarsın, sana bütün yazdıklarımda Trabzon' da yaşayan bir Karadeniz kızıydım ben.
Ama şimdi memleketimin en kuzeyinden en güneyine - ve hatta güneyin de güneyine :) - Şanlurfa' nın Ceylanpınar' ına geldim.
Geliş sebebim; Elhamdülillah ki atanmış olmam.
Ben de artık bir 657 mensubuyum ;)
1 ay oldu diyar-ı Urfa' ya geleli... Hâyırlara vesile olsun İnşaAllah.
Gerisi Rabbim' in takdiri çerçevesinde gelişecek.

Bu arada tabi Ramazan Bayramı vesilesiyle memleketim Trabzonuma gittim döndüm EvelAllah.
Ya Nâsip Kurban Bayramına...

Tabi ki kitap okumaya ve içime satırlar doğduğu müddetçe yazmaya devam ediyorum.
Amma ve lâkin yolum buralara düş(e)mez oldu sadece.

Şu an elimde aynı anda okuduğum çeşitli kitaplar var ama ilk etapta habi gayret bitirecek olduğum, ''

AŞGÜL' ün elindeki kitap neymiş?..'' kısmında da paylaşmış olduğum ''Kış Bahçesi'' kitabı...


Instagram hesabımda;



Sıcaktan kavrulan, aracın klimasının dâhi kâfi gelmediği #Urfa ' ya nazire olarak yol eşlikçim #kışbahçesi ile başlasın #trabzon yolculuğuuuuu 🙅🙆🙅🙆🙅
Valla mutluluktan ağzım kulaklarıma varıyor 😁😁😁
#hayirliyolculuklar banaaaa 💜🎀📚🎈🎉🎊


yazısıyla paylaşmıştım.

Ramazan Bayramı tatili için Urfa' dan Trabzon' a çıktığım otobüs yolculuğunda yol eşlikçim oldu bana ama yolda bitiremedim. Urfa' da bitireceğim gibi görünüyor.

Bitirdiğimde, diğer okuyup ama paylaş(a)madığım diğer kitaplar gibi olmazsa kaderi, burda paylaşımını yaparım.

Şu an neden bilmem üstüme bir hüzün halini çöktü ki sorma...

Belki de fonda Jehan Barbur, Dinlen Bir Nefes Al çaldığındandır...  Bilmem...





Haydi bana Allahısmarladık

Sizlere sevgi ve selamlarımla...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: