21 Ağustos 2014 Perşembe

İKİ FİLM, BİR AYŞE...

Ay sıkılıyorum okuyucu
hem de çok!!!!
bizim buraların tabiriyle PATLAYRIIIIMMMM
yarın temizlikçi kadın gelecek ve ben bugün -Türk adet gelenek ve göreneklerine uygun olarak- evi bir ön temizleme-düzenleme işlemine tabi tuttum.
üstüne üstlük üzerimde hafif bir kırgınlık hali; hasta mı oluyorum ne :((((
yarın sabah erkenden kalk, gün boyu temizlik....
hmpffff!!!! ıpfı ıpfı!!! at boku doktoru olucam ben, sümük doktoru olucam diyen Fırat' la aynı psikolojideyim şu an :)
birazdan da Suzan Kardeş' in yarım ha yarım hava şarkısı eşliğinde göbek atıcam.

gelelim filmlere.



arkamdaki pencere ise bu güzeller güzeli çam ağacına (pardon ladindi bu di mi Duygu :) ) eşlik ediyor. bu eve ilk taşındığımız zamanlarda bu çam ağacıyla (dil alışkanlığı yaa) çok dertleşmişliğim vardır benim. soğuk kış günlerinde cama çıkıp onun mis kokusunu soluyarak rahatlamışımdır. bu arada evimiz 5. katta. yani ağacı öyle küçük sanmayın.



ilk filmimizin adı: BARFİ!


Mutlaka ama mutlaka izlemelisiniz.
Bollywood filmlerine hayranlığım her geçen gün artıyor.
Hint filmlerini bana sevdiren Aamir Khan filmlerinden sonra bu film ballı kaymak oldu.
Tam bir romantik komedi.
Filmin başrol oyuncusu olan ve Barfi karakterini canlandıran yukarıdaki yağuşuklu adam, Avare filminde oynayan Raj Kapoor' un torunu Ranbir Kapoor.
Ve mükemmel ötesi mükemmel oynamış!
Tam garanti veriyorum = %100 memnuniyet!
Bayan erkek fark etmez, hangi tür filmlerden hoşlandığınız da fark etmez, bu filme bayılacaksınız.
Filme dair en sevdiğim sahneleri videoya çekmiştim sizlerle paylaşmak için ama telefonumdaki bütün fotolar ve videolar silindi.
Dolayısıylannn sizeeee filmi izlemek düşüyor.
Bu filmin hakkı bu yazıyla verilemez ki;
Ben en iyisi napiyim biliyo musunuz
tamam videolar gümbürtüye gitti ama filmi izlerken aldığım notları sizlerle ayrı bir postta paylaşayım.


Kafam dağınık, bedenim yorgun ya, bölük pörçük yazıyorum farkındayım, makul olun, mazur görün, döverim!

Gelelim 2. filme:


O biiiiiiiiir Aamirrrr Khaaannnn!
Dolayısıylaaaannnn mükemmel bir fillllmmmm demek isterdim ama.... ya bu film niye beni bu kadar etkilemedi bilemedim.... söz konusu olan Aamir Khan olunca ağız dolusu övmek istiyorum. ama Barfi filmi, Ghajini' den daha çok etkiledi beni.
Ghajini' de aşırıya kaçan, abartıyı göze sokan, gereksiz sahneler görünce hevesim ara ara kaçtı. ama yine de Hollywood filmlerine 1000 basan bir film. izleyin yani. çok güzel sahneler var. bu filme dair de kısa videolar kaydetmiştim ama oobbsss silindiler...

Filmin esas kızına bayıldım ben.
Hele ki bir ''ilk adım'' sahnesi vardı kiiiiiii, kızlaaarrrr mutlaka izlemelisiniz ve hep bir ağızdan ''aayyyyy çok şekeeeerrrrr'' demelisiniz :)
And olsun evimde eşimle yapacağım ilk iş bu olacak. Ve çerçeveletip asacağım o ''ilk adım''ı.

Hamiş: şu an Trabzonspor' un maçı D-Smart'ta yayınlanıyormuş ve ben izleyemiyorum. Ve yeni transferlerimiz gayet iyi iş çıkarıyormuş. Bu sene şampiyon biz miyiz ne??!!! :) :)

Dur ya bi post da Trabzonspor' a ve Trabzon' a yazmalıyım aslında.

Ay yapacak çok işim var çooook!

Ben çoook dedikçe Sıla da ''Yabancı'' şarkısı eşliğinde bana ''çoook çoook'' deyip duruyor :)

Valla bu post ya rengarenk oldu ya da çorba oldu bilemedim.

Sevgi
Selam
Dua ile
:)

2 yorum:

  1. madem Trabzonlusunuz, Trabzonda ya da Karadenizde gezilebilecek yerler postu benim bir hayli ilgimi çeker.. Bu arada bende Bollywood sevenlerdenim, Barfi'yi de izleceklerim listesine aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar haklısınız;
      öyle bir post hazırlamalıyım kesinlikle ama bu tembellikle..... :)
      Barfi' yi mutlaka ama mutlaka izlemelisiniz.
      sevgiler...

      Sil

Gelsin Yorumlar: