18 Haziran 2013 Salı

''Star Trek-Bilinmeze Doğru'' Filmi



hangimizin belleğinde star trek'e ait bir bilgi, görüntü, isim yoktur ki???
 star trek' i ilk kez sinemada ve böylelikle star trek filmlerinden birini de ilk kez izlemiş bulunuyorum.
evvelinde tv' de dizi versiyonunu izlemişliğim vardı.

uzay gemisinin görüntüsü aklımdaydı ama adının ''atılgan'' olduğunu unutmuştum;
''kaptan kirk'' tamlaması hafızamdaydı ama sima silikti;
kaşları alınmış ve çekik duran 2. kaptan da hafızamdaydı ama onun da adını unutmuştum.

hal bu iken afişine de dikkat etmeden gittim.

film devam etti gitti;
pek beğenmedim;
diyaloglar çoooook basitti;
sahneler çooook yavandı;
tv' de her hangi bir dizi izliyormuş gibi izliyordum.

 ta ki onu görene dek!
benim sherlockum' u görene dek!
kim mi o??
tabi ki afişteki şaheser!
nasıl dikkat etmemişim, nasıl fark edememişim diye şaşırdım.

onu görmemle beraber, filme gittiğim için şükretmeye başladım ve hemen kardeşime msj attım: ''fatiiiiiiiih, star trek'te sherlock oynuyor!'' diye.
zira abla-kardeş ikimiz de kendisinin hayranıyız.

bilmeyenleriniz için söyleyeyim:
benim sherlock ( gerçek adıyla Benedict Cumberbatch ), modern zaman Sherlock Holmes' ünün dizi versiyonunda oynayan kişi.
dizi müthiş, konular müthiş, sürükleyicilik hat safhada, gerilim tam dozunda ve benim sherlock müthiş bir oyuncu!
dizinin yeni sezonunu büyük bir merakla bekliyorum.

gördüğünüz gibi Benedict öyle etkileyici bir oyuncu ki konuyu filmden kendisine sürükledi.
ama kameraya çok müsait, ekrana çok yakışan bir yüzü, fiziki görüntüsü ve duruşu var.
merak edenler buradan rol aldığı filmlerin ve sherlock holmes dizisinin kare kare görüntülerine ulaşabilirler.

filme dönecek olursam, sinemaya para vermeyin, evinizden izleyin derim.

ama Benedict'i beyaz perdede izlemek ayrıcalıktır! hatırlatırım!

iyi seyirler...

3 yorum:

Gelsin Yorumlar: