23 Ağustos 2013 Cuma

NEDEN KORUYUCU AİLE OLMAYALIM?




OKURKEN GÖZLERİMİN DOLDUĞU BİR YAZI OLDU.


İNŞAALLAH RABBİM TEZ ZAMANDA BANA DA NASİP EDER.



HEP AKLIMDA YER EDEN BİR KONUYDU; ÜNİVERSİTEDEN ARKADAŞIMIN BLOGUNDA GÖRÜNCE HEYECANLANDIM, DUYGULANDIM, HEVESLENDİM, NİYETLENDİM.

SİZLERLE DE PAYLAŞMAK İSTEDİM Kİ,
ÇORBADA EN AZINDAN BİR TUZUM(UZ) BULUNSUN.

BUNLAR ES GEÇİLECEK KONULAR DEĞİL.

ÇOCUKLAR, EN BÜYÜK NİMETLERİMİZ VE DEĞERLERİMİZ.

ONLARA SAHİP ÇIKALIM Kİ, KENDİMİZE, GELECEĞİMİZE, YAŞLILIĞIMIZA, YAŞAM ÇEVREMİZE SAHİP ÇIKALIM.

''Ve düşündüm hiç aklımıza gelmiyo bu tip küçük şeyler..Hep en uçlara odaklanıyoruz..En uçları yapabilmek için pek çok açıdan müsaitlik gerektiği için de, hep uzak tarihlere atıyoruz planlarımızı..Ve sadece onu yapabilecekmiş, o zamana kadar elimizden küçük de olsa bişey gelmezmiş gibi, işte o uzak tarih gelene kadar hiçbişey yapmamayı seçiyor ve kendi kargaşamıza dalıyor gidiyoruz..'' 
DİYOR ARKADAŞIM VE DÜŞÜNCESİNE SONUNA KADAR KATILIYORUM.

YAZININ TAMAMINI  ''anne büyürken'' blogunda BULABİLİRSİNİZ.

4 yorum:

  1. sağol Ayşecim yayınladığın için..umarım faydası olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim Pınarcım, ne demek...
      senin de yazında dediğin gibi ''bize verilen nimetlerin kıymetini bilmek ve minnetimizi-şükrümüzü bildirmek'' adına yapmamız gereken şeyler var.

      Sil
  2. Günlük koşuşturmalara o kadar çok kaptırıyoruzki kendimizi bu tür güzel şeyleri hep erteliyoruz ne kadar güzel bir düşünce...
    Bloğunu takibe aldım benim bloğumada beklerim selamlar...

    YanıtlaSil

Gelsin Yorumlar: