18 Aralık 2012 Salı

''Çay Bahane'' (tanıtım yazarlığı-1)



Keyfim gıcır!
'' 2 adet tanıtım yazısı işi aldım üstüme, parasına değil keyfine;
  Bu işi daha önce yapmalıydım;
  Geçmişi boş ver, bak keyfine! ''
                                          diyorum kendime :)

Ayrıca 1 adet de reklamcılık veya reklama aracılık işi aldım.
Üstüme hiç vazife değil ama bana da iyi geliyor.
Farklı şeyler düşünmüş oluyorum, kafam dağılıyor.

Aslında farklı işler yapmayı, beynimin farklı bölgelerini çalıştırmayı severim ama kaç zamandır aynı eksende dönüp duruyordum. Yok yok o kadar acımasızlık etmeyeyim kendime: elimden geldiğince hayatımı renklendirmeye, yeni insanlarla irtibata geçmeye, farklı ortamları keşfetmeye de yönlendirdim kendimi.

Misal kaç kişi 2 yıl içinde ulusal yayında yer alan 2 farklı  TV yarışmasına katılmaya cesaret edebilir?

Ben sadece bu kadarını söyleyeyim, gerisini siz anlayın! 

Gelelim şu tanıtım yazısı işimin ilkine: burda ve burda ve esas itibariyle BURDAAA  çok tatlı, şirin mi şirin ve şirin olduğu kadar yararlı, el altında bulunası, acil durum yardımcısı ''çay bahane'' oluşumunun linkleri var.
Göz atarsanız göreceksiniz ki gerçekten de zor durumda imdada koşan zamanın Mr.Muscsle reklamındaki kaslı kuvvetli erkeği gibi bu site de elinizi ayağınızı oynatmak istemediğiniz veya çok sıkışık olduğunuz veya sırf kendinizi mutlu etmek istediğiniz  dönem veya dönemlerde sizin Bacı Kalfanız olmaya amade! (Bu arada yaptığım benzetmelere bayıldım! Umarım sitenin ve şirketin yöneticileri Zeynep ve Mustafa da bayılır :) ).
''Çay Bahane'' nin benim en hoşuma giden yanı, pastahane gibi olmaması. Yani sadece tatlı, sadece tuzlu değil; her çeşit var. Börekler, kekler, kurabiyeler, mezeler, salatalar, poğaçalar,tatlılar, turtalar, zeytinyağlılar ve sıradışı ürünler; anlayacağınız yelpaze geniş.
Kendi tanıtım yazıları şöyle:

Gün toplantılarınızda, doğum günlerinizde ve diğer toplantılarınıza gelecek misafirlere ne yapacağım derdine girmenize gerek kalmadı. 
Artık Çay Bahane hizmetinizde!
Sitemizden, istediğiniz ürünü kolayca seçerek siparişlerinizi bize ulaştırabilir,
ücretsiz kargoyla ve kapıda ödeme kolaylığıyla güvenle alışveriş yaparak
zahmete girmeden kekleri, pastaları, börekleri, zeytinyağlı gün yemeklerini
evde yapmış gibi taze olarak temin edebilirsiniz.


Ne yazık ki sadece İstanbul' da faaliyet gösteriyorlar ama şimdilik!
Yakın zamanda Türkiye' nin farklı bölgelerinde faaliyetlerine devam edecekler.
Aşağıda bir kaç iştah açıcı fotoğraf var; kendi ürünlerinin fotoğrafları; buyurun bakalım:






Belirtmem gereken önemli bir husus: Firmanın sahibi, benim üniversiteden sınıf arkadaşım ve doğal olarak bir Gıda Mühendisi.
Yani bu husus, ürünlerin, ürünlerde kullanılan malzemelerin, muhafazanın sağlıklı koşullarda yapılıp yapılmadığının oluşturabileceği soru işaretlerini ortadan kaldırıyor.
Firma sahibi, gıda mühendisi olunca; hem almış olduğu eğitim gereği hem de firmasının geleceği açısından daha titiz davranır, di mi?

Son Not: facebooktaki bu adreslerini beğenirseniz, paylaşımlardan, duyurulardan, indirimlerden( ;) ) ve site yöneticilerinin hemen her gün paylaştığı yararlı bilgilerden haberdar olabilirsiniz.

Mustafa' ya ve Zeynep' e bolca şans diliyorum, yolları açık olsun.
Size de bol tadım'lar diyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: