5 Aralık 2012 Çarşamba

Ben Yalnızım, Ben Yalnızııım, Yalnızııım


çok canım sıkkın

bugün itibariyle netbookumu yaban ellere, İstanbul'lara yolluyorum.

çünkü, hasta.
çünkü, bozuk.
çünkü, eskisi gibi değil.
çünkü, çok kahrımı çekti.
o benim''asu'' kızımdı.
markası ''asus'' olduğu için, 
bembeyaz,
akça pakça,
küçücük,
minnacık olduğu için,
bana yarenlik ettiği,
uykusuz gecelerimde can sıkıntımı aldığı için,
beraber film izlediğimiz,
yazılar yazdığımız için
ondan ayrılmak zor geliyor.

(sanırım psikopata bağladım :) )

şaka bi yana,
hakikaten tek eğlence kaynağım gibi bir şeydi.

gidip-gelmesi rahat 15-20 günü bulur diye tahmin ediyorum.

o arada yazılarımda gecikme olursa bilginiz olsun,
ben yarımım artık! :P




Asu kızımın eski-parlak günlerinden bir görüntü :)


biraz evvel kargocu geldi,
paketledik, sarıp sarmaladık.

inşallah sorunu hemen hallolur da geri gelir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: