10 Ocak 2013 Perşembe

GEYYLL VATANDAŞ GEYYL!..




Yaptığım iş pazarcılık olmasa da yaptığım iş neticesinde kendimi tam olarak pazarcı gibi hissediyorum.
Ama nasıl bir pazarcı...
Hani Türk filmlerinde olur ya,
adam işten atılınca ya da iflas edince pazarda limon satmaya başlar.
Ama ilk etapta sesi kısık çıkar, cılız bir sesle 'limoon, limoon' der; utanır sıkılır, etrafına dahi bakamaz.
İlerleyen zamanda duruma alışır da gür bir sesle ''LİMOOOON!! GEL VATANDAŞ GEL!! SULU SULU, EKŞİ EKŞİ!GEYYL GEEYYL!!'' diye çığırır artık.
Hah işte tam da bu durumdayım!
Ama hala çığrtkanlık moduna tam geçebilmiş değilim, geçebileceğimi de sanmıyorum...
Firmaları arayıp hibe programlarından haberdar edip, dilerlerse ve isterlerse ve lütfederlerse kendilerine proje hazırlayabileceğimizi söylüyorum ama yokkkk, yok anacım yok, her şey bu kadar basit değil.
İddia ediyorum gelişememiş, gelişmemize de asırlar olan bir milletiz!
Uff yazdıkça bunalıyorum.
Ters ters konuşan mı istersin,
gayet kaba bir dille ayağına çağıran mı,
lafı ağzına tıkayan mı...
Alışamadım şu firma arama işine, firmalarda böyle denyolar olduğu müddetçe de alışabileceğimi sanmıyorum.
Aşağıdaki ÇGHB Skeciyle bağlayayım da olayı, keyfim(iz) azıcık yerine gelsin.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: